Αυτόματα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε πελάτες

Αύξηση μεγέθουςμειώσει κείμενο

Mail customerΤα αυτόματα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που αποστέλλονται από τον ιστότοπό σας στους πελάτες σας.

  • Το email που λαμβάνει ένας πελάτης μετά την τοποθέτηση μιας παραγγελίας
  • Το email που λαμβάνει ένας πελάτης μετά την υποβολή της φόρμας επικοινωνίας
  • Το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με την πρόσκληση να γράψει μια κριτική

Automatic emails screen capture

Προσωποποίηση των αυτόματων μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου

  • Πλοηγηθείτε στο Ρυθμίσεις > Περισσότερες επιλογές > Αυτόματα email

Εάν το Αυτόματα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου δεν εμφανίζεται στο μενού, ρυθμίστε πρώτα το επίπεδο εμπειρίας χρήστη σε Προχωρημένο, στο Ρυθμίσεις > Περισσότερες επιλογές > Επίπεδο εμπειρίας χρήστη.

  • Εάν το ηλεκτρονικό σας κατάστημα είναι πολύγλωσσο, επιλέξτε την επιθυμητή γλώσσα χρησιμοποιώντας τις καρτέλες
  • Επιλέξτε το email που θέλετε να προσαρμόσετε
  • Μπορείτε τώρα να αλλάξετε το Αντικείμενο και το Περιεχόμενο του email

Τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου θα αποστέλλονται πάντα από το Όνομα ηλεκτρονικού καταστήματος <no-reply@easywebshop.com> Μπορείτε να αλλάξετε το από όνομα - αυτό είναι το μέρος που θα βλέπουν οι πελάτες σας - στο Ρυθμίσεις webshop Δεν μπορείτε να αλλάξετε το από email: εάν τα emails αποστέλλονται από μια διεύθυνση που δεν βρίσκεται στους διακομιστές αλληλογραφίας μας, ο διακομιστής αλληλογραφίας που τα λαμβάνει θα απορρίψει το email.

Λάβετε υπόψη ότι σχεδόν όλα τα προγράμματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου δεν εμφανίζουν εικόνες από προεπιλογή ως μέτρο ασφαλείας. Ο παραλήπτης πρέπει να δώσει ρητή άδεια για την εμφάνιση εικόνων.

Αποφύγετε τη χρήση υπερσυνδέσμων στα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου όποτε είναι δυνατόν: ορισμένα φίλτρα spam μπλοκάρουν τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με υπερσυνδέσμους.

Χρησιμοποιώντας λέξεις-κλειδιά

Οι λέξεις-κλειδιά σας επιτρέπουν να χρησιμοποιείτε μεταβλητά δεδομένα πελατών στα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας.

Λέξη-κλειδίΑποτέλεσμαΓια χρήση με
[CUSTOMER_TITLE]Αγαπητέ [firstname],Παραγγελίες, φόρμα επικοινωνίας, κριτικές
[CUSTOMER_FIRSTNAME]Όνομα πελάτηΠαραγγελίες, Φόρμα επικοινωνίας, Κριτικές
[CUSTOMER_LASTNAME]Επώνυμο πελάτηΠαραγγελίες, φόρμα επικοινωνίας, κριτικές
[ORDER_CODE]Μοναδικός κωδικός παραγγελίαςΠαραγγελίες, Κριτικές
[ORDER_REFERENCE]Η αναφορά σας (αν έχει οριστεί)Παραγγελίες
[ORDER_PAYMENTURL]Η διεύθυνση URL για την ηλεκτρονική πληρωμήΠαραγγελίες
[ORDER_DESCRIPTION]Τα στοιχεία και τα σχόλια της παραγγελίαςΟι παραγγελίες
[REVIEW_INVITATION_URL]Σύνδεσμος πρόσκλησης για τη συγγραφή κριτικήςΚριτικές

Ένα παράδειγμα:

Αγαπητέ [CUSTOMER_FIRSTNAME]

Η κατάσταση της παραγγελίας σας στο All4You.be έχει αλλάξει. Η νέα κατάσταση της παραγγελίας είναι :
Πληρωμή παραλήφθηκε

Η παραγγελία σας έχει λάβει την ακόλουθη αναφορά:
[ORDER_REFERENCE]

Τα στοιχεία της παραγγελίας σας είναι:
[ORDER_DESCRIPTION]

Δεν είναι πλέον δυνατή η επίσημη προσφώνηση πελατών (π.χ. Αγαπητή κυρία Σμιθ). Η χρήση των φύλων έχει οδηγήσει σε πολιτικά φορτισμένες συζητήσεις στην υποστήριξή μας και προτιμούμε η εφαρμογή μας να παραμένει ουδέτερη. Έτσι, το φύλο των πελατών σας δεν ερωτάται ποτέ κατά τη διάρκεια της πληρωμής και στις φόρμες.

Μπορείτε να ελέγξετε αν τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου εμφανίζονται όπως επιθυμείτε, τοποθετώντας μια δοκιμαστική παραγγελία ή ένα ερώτημα επικοινωνίας στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα.


Επόμενη σελίδα: Σχεδιάζοντας μια όμορφη διάταξη

Starter wiki



Συχνές ερωτήσεις Επαφή