Αυτόματα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε πελάτες
Τα αυτόματα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που αποστέλλονται από τον ιστότοπό σας στους πελάτες σας.
- Το email που λαμβάνει ένας πελάτης μετά την τοποθέτηση μιας παραγγελίας
- Το email που λαμβάνει ένας πελάτης μετά την υποβολή της φόρμας επικοινωνίας
- Το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με την πρόσκληση να γράψει μια κριτική
Προσωποποίηση των αυτόματων μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
- Πλοηγηθείτε στο Ρυθμίσεις > Περισσότερες επιλογές > Αυτόματα email
Εάν το Αυτόματα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου δεν εμφανίζεται στο μενού, ρυθμίστε πρώτα το επίπεδο εμπειρίας χρήστη σε Προχωρημένο, στο Ρυθμίσεις > Περισσότερες επιλογές > Επίπεδο εμπειρίας χρήστη.
- Εάν το ηλεκτρονικό σας κατάστημα είναι πολύγλωσσο, επιλέξτε την επιθυμητή γλώσσα χρησιμοποιώντας τις καρτέλες
- Επιλέξτε το email που θέλετε να προσαρμόσετε
- Μπορείτε τώρα να αλλάξετε το Αντικείμενο και το Περιεχόμενο του email
Τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου θα αποστέλλονται πάντα από το Όνομα ηλεκτρονικού καταστήματος <no-reply@easywebshop.com> Μπορείτε να αλλάξετε το από όνομα - αυτό είναι το μέρος που θα βλέπουν οι πελάτες σας - στο Ρυθμίσεις webshop Δεν μπορείτε να αλλάξετε το από email: εάν τα emails αποστέλλονται από μια διεύθυνση που δεν βρίσκεται στους διακομιστές αλληλογραφίας μας, ο διακομιστής αλληλογραφίας που τα λαμβάνει θα απορρίψει το email.
Λάβετε υπόψη ότι σχεδόν όλα τα προγράμματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου δεν εμφανίζουν εικόνες από προεπιλογή ως μέτρο ασφαλείας. Ο παραλήπτης πρέπει να δώσει ρητή άδεια για την εμφάνιση εικόνων.
Αποφύγετε τη χρήση υπερσυνδέσμων στα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου όποτε είναι δυνατόν: ορισμένα φίλτρα spam μπλοκάρουν τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με υπερσυνδέσμους.
Χρησιμοποιώντας λέξεις-κλειδιά
Οι λέξεις-κλειδιά σας επιτρέπουν να χρησιμοποιείτε μεταβλητά δεδομένα πελατών στα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας.
[CUSTOMER_FIRSTNAME] | Όνομα πελάτη | Παραγγελίες, Φόρμα επικοινωνίας, κριτικές, τιμολόγια, ενημερωτικά δελτία, Λίστα επιθυμιών |
[CUSTOMER_LASTNAME] | Επώνυμο πελάτη | Παραγγελίες, φόρμα επικοινωνίας, κριτικές, τιμολόγια, ενημερωτικά δελτία, λίστες επιθυμιών |
[ORDER_CODE] | Μοναδικός κωδικός παραγγελίας | Παραγγελίες, Κριτικές, τιμολόγια |
[ORDER_REFERENCE] | Η αναφορά σας (αν έχει οριστεί) | Παραγγελίες, τιμολόγια |
[ORDER_PAYMENTURL] | Η διεύθυνση URL για την ηλεκτρονική πληρωμή | Παραγγελίες, τιμολόγια |
[ORDER_DESCRIPTION] | Τα στοιχεία και τα σχόλια της παραγγελίας | Παραγγελίες, τιμολόγια |
[REVIEW_INVITATION_URL] | Σύνδεσμος πρόσκλησης για τη συγγραφή κριτικής | Κριτικές |
[PRODUCT_NAME] | Το όνομα του προϊόντος | Οι λίστες συμβουλών |
[PRODUCT_STATUS] | Η κατάσταση του προϊόντος | Οι λίστες συμβουλών |
[PRODUCT_PRICE] | Η τιμή του προϊόντος | Οι λίστες συμβουλών |
[PRODUCT_URL] | Η διαδικτυακή διεύθυνση (URL) του προϊόντος | Οι λίστες συμβουλών |
Ένα παράδειγμα:
Αγαπητέ [CUSTOMER_FIRSTNAME]
Η κατάσταση της παραγγελίας σας στο All4You.be έχει αλλάξει. Η νέα κατάσταση της παραγγελίας είναι :
Πληρωμή παραλήφθηκε
Η παραγγελία σας έχει λάβει την ακόλουθη αναφορά:
[ORDER_REFERENCE]
Τα στοιχεία της παραγγελίας σας είναι:
[ORDER_DESCRIPTION]
Δεν είναι πλέον δυνατή η επίσημη προσφώνηση πελατών (π.χ. Αγαπητή κυρία Σμιθ). Η χρήση των φύλων έχει οδηγήσει σε πολιτικά φορτισμένες συζητήσεις στην υποστήριξή μας και προτιμούμε η εφαρμογή μας να παραμένει ουδέτερη. Έτσι, το φύλο των πελατών σας δεν ερωτάται ποτέ κατά τη διάρκεια της πληρωμής και στις φόρμες.
Μπορείτε να ελέγξετε αν τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου εμφανίζονται όπως επιθυμείτε, τοποθετώντας μια δοκιμαστική παραγγελία ή ένα ερώτημα επικοινωνίας στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα.
Επόμενη σελίδα: Σχεδιάζοντας μια όμορφη διάταξη
- Εισαγωγή
- Διαχείριση προϊόντων
- Διαμόρφωση ηλεκτρονικού καταστήματος
- Ρυθμίσεις λογαριασμού και καταστήματος
- Μέθοδοι πληρωμής και πάροχοι υπηρεσιών πληρωμών
- Τιμολόγια και Όροι & Προϋποθέσεις
- Ρύθμιση των εξόδων αποστολής
- Εκπτώσεις και προσαυξήσεις
- Καταχώρηση και μεταφορά ονομάτων τομέα
- Πολύγλωσσο κατάστημα
- Σύνδεση με εξωτερικές πλατφόρμες
- Εξατομικευμένες διευθύνσεις ιστού
- Διαχείριση πολλαπλών webshops (Multishop)
- Αυτόματα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε πελάτες
- Σχεδιάζοντας μια όμορφη διάταξη
- Διαχείριση παραγγελιών
- Μάρκετινγκ
- Ενότητες
- Δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας και εξαγωγή δεδομένων
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και διαδικτυακό ταχυδρομείο
- Λογαριασμοί διαχειριστή
- Φωτογραφίες υψηλής ποιότητας
- Έλεγχος ταυτότητας δύο παραγόντων
- Ετικέτες
- Meta tags - Επαλήθευση ιστότοπου
- Ζωντανή συνομιλία
- Παρουσίαση διαφανειών
- Ανάλυση επισκεπτών - Google Analytics
- Φίλτρα
- Σημείο πώλησης (POS)
- Πεδία φόρμας
- Ψηφιακά ή εικονικά προϊόντα
- Σύστημα κρατήσεων Symcalia
- Βιβλίο επισκεπτών
- Επικοινωνία με το helpdesk