Μάρκετινγκ

Αύξηση μεγέθουςμειώσει κείμενο

MarketingΜέρος της λειτουργίας μιας επιχείρησης είναι το μάρκετινγκ. Οι πελάτες σας πρέπει να βρουν την ιστοσελίδα σας προκειμένου να έχετε πωλήσεις. Αυτή η σελίδα και οι επόμενες σελίδες περιγράφουν τον τρόπο προσέλκυσης επισκεπτών και μετατροπής τους σε πελάτες. Στην αρχή θα έχετε λίγες παραγγελίες, αργότερα οι ικανοποιημένοι πελάτες σας θα σας εξασφαλίσουν σταθερά έσοδα.

Ετοιμοι για πελάτες

Πελάτες

Βεβαιωθείτε ότι ο κατάλογος προϊόντων είναι πλήρης, έχετε μια ελκυστική σχεδίαση ιστοτόπου και οι ιστοσελίδες σας είναι γεμάτες με τις απαραίτητες πληροφορίες.

Επισκέπτες
Επισκέπτης είναι ένας υποψήφιος ή δυνητικός πελάτης που επισκέπτεται την ιστοσελίδα σας και βλέπει τα προϊόντα σας.
Πελάτες
Οι επισκέπτες γίνονται πελάτες όταν παραγγέλνουν προϊόντα στο διαδικτυακό σας κατάστημα.
Μετατροπές
Μια μετατροπή είναι η μετατροπή από επισκέπτη σε πελάτη. Ο λόγος μετατροπής είναι το ποσοστό των επισκεπτών που μετατρέπονται σε πελάτες.

Μπορείτε να βρείτε τα στατιστικά στοιχεία των επισκεπτών σας και την ανάλυση μετατροπής στη διεύθυνση Πίνακας > Ανάλυση επισκεπτών.


Γράφημα Easy Analytics

Easy Analytics Chart

Γραμμικό γράφημα Easy Analytics

Easy Analytics Conversion graph
Easy Analytics, η εφαρμογή ανάλυσης επισκεπτών της EasyWebshop.

Σημειώστε ότι η ανάλυση επισκεπτών δεν είναι απόλυτα ακριβής, αλλά θα σας δώσει μια καλή εντύπωση της προόδου σας. Εάν ο ιστότοπός σας παρουσιαστεί σε μια παρουσίαση σε 200 άτομα, θα δείτε μόνο μία επίσκεψη του υπολογιστή που έχει πρόσβαση στον ιστότοπό σας. Αντίθετα, ορισμένοι άνθρωποι θα καταμετρηθούν πολλές φορές, εάν επισκέπτονται τον ιστότοπό σας χρησιμοποιώντας πολλές συσκευές ή ένα VPN. Φιλτράρουμε τα περισσότερα από τα spam bots, αλλά ορισμένα έχουν πολύ ανθρώπινη συμπεριφορά και δεν διακρίνονται. Ο ιστότοπός σας είναι προσβάσιμος παγκοσμίως και σε όλους: δεν αποκλείουμε ποτέ επισκέπτες από συγκεκριμένες γεωγραφικές περιοχές, καθώς αυτό θα μπορούσε να σημαίνει ότι θα αποκλείαμε και χρήστες VPN.

Είναι σημαντικό να επενδύετε αρκετό χρόνο για την προώθηση του διαδικτυακού σας καταστήματος. Οι παρακάτω συμβουλές και σελίδες θα σας βοηθήσουν στην πορεία σας.

Συμβουλές και συμβουλές για την προώθηση του ηλεκτρονικού σας καταστήματος

Ένα καλό domain name
Επιλέξτε ένα εύκολο στην πληκτρολόγηση και εύκολο στη μνήμη όνομα τομέα Αποφύγετε τη χρήση ειδικών χαρακτήρων και αριθμών εάν δεν αποτελούν μέρος του ονόματος της επιχείρησής σας. Κρατήστε το όνομα τομέα σας όσο το δυνατόν πιο σύντομο, κάτι που μπορεί να είναι δύσκολο λόγω των καταληψιών τομέων. Μπορείτε να συνδέσετε πολλαπλά ονόματα τομέα με τον ιστότοπό σας.
Προσέλκυση επισκεπτών
Χρειάζεστε επισκέπτες κατά κύριο λόγο. Δεν είναι επειδή έχετε έναν ιστότοπο που οι επισκέπτες θα έρθουν φυσικά. Καταχωρήστε την ιστοσελίδα σας σε σελίδες εκκίνησης του διαδικτύου, ζητήστε από φίλους, συνεργάτες και άλλους επιχειρηματίες να τοποθετήσουν έναν σύνδεσμο προς την ιστοσελίδα σας και να είστε παρόντες σε διαδικτυακά φόρουμ και κοινωνικά δίκτυα. Περισσότεροι ποιοτικοί σύνδεσμοι προς την ιστοσελίδα σας σημαίνουν καλύτερη κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης όπως η Google και η Bing. Αυτό θα σας προσφέρει και πάλι επιπλέον - δωρεάν - επισκέπτες.
Διαφήμιση με το σωστό κοινό-στόχο
Εάν διαφημίζεστε, online ή offline, βεβαιωθείτε πάντα ότι οι διαφημίσεις σας φτάνουν στο σωστό κοινό-στόχο. Τμηματοποιήστε τις διαφημίσεις ανά ενδιαφέρον, τύπο πελάτη, γεωγραφικά, ανά ηλικιακή ομάδα ή/και ανά φύλο.
Δημιουργήστε επαγγελματικές κάρτες
Βάλτε το όνομα του τομέα σας στις επαγγελματικές κάρτες, στα φυλλάδια, στην πρόσοψη του καταστήματος, στο εταιρικό αυτοκίνητο και σε άλλο διαφημιστικό υλικό. Μπορείτε να δημιουργήσετε έναν κωδικό QR από μια διεύθυνση URL, αν θέλετε να δημιουργήσετε έναν βαθύ σύνδεσμο σε μια μεγάλη διεύθυνση ιστού.
Μια επαγγελματική διάταξη
Με το EasyWebshop, μπορείτε να προσαρμόσετε μόνοι σας τη διάταξη του ιστοτόπου σας. Μπορείτε να κάνετε την ιστοσελίδα σας όσο όμορφη (ή όσο άσχημη) θέλετε. Βεβαιωθείτε ότι έχετε έναν επαγγελματικής εμφάνισης ιστότοπο που δημιουργεί εμπιστοσύνη. Μείνετε συνεπείς με τις γραμματοσειρές και τα χρώματα, αποφύγετε τα πολυάσχολα και ασαφή φόντα. Το λογότυπό σας θα πρέπει να είναι ορατό στην κορυφή. Αποφύγετε ορθογραφικά λάθη, κεφαλαία γράμματα, έλλειψη στίξης ή πολλαπλά θαυμαστικά το ένα μετά το άλλο.
Όλες οι πληροφορίες να είναι προσβάσιμες
Ποιες είναι οι επιλογές πληρωμής; Πότε θα παραδοθούν τα προϊόντα μου; Ποιοι είναι οι όροι; Ποιες είναι οι ώρες λειτουργίας του φυσικού καταστήματος; Οι επισκέπτες σας θα πρέπει να μπορούν να βρουν αυτές τις πληροφορίες στον ιστότοπο.
Εύκολο ταμείο
Το ηλεκτρονικό σας κατάστημα είναι βελτιστοποιημένο για απρόσκοπτη ολοκλήρωση πληρωμής για μέγιστη μετατροπή. Κρατήστε το έτσι: κάθε επιπλέον χαρακτηριστικό που προσθέτετε θα δυσκολεύει την παραγγελία των πελατών σας.
Προσφέρετε καλά προϊόντα στη σωστή τιμή
Κάντε μια έρευνα αγοράς. Βεβαιωθείτε ότι τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σας παρέχουν αξία και συγκρίνετε τις τιμές στον κλάδο σας. Αυτό θα κάνουν και οι επισκέπτες σας και φυσικά θα αγοράσουν το προϊόν με τη χαμηλότερη τιμή. Είναι τα προϊόντα σας πιο ακριβά; Ενημερώστε τους επισκέπτες σας για το γιατί. Περισσότερη ποιότητα, καλύτερη εξυπηρέτηση;
Προσφέρετε άριστη εξυπηρέτηση πελατών
Οι πελάτες σας θα πρέπει να έχουν έναν εύκολο τρόπο να επικοινωνούν μαζί σας και να λαμβάνουν τις απαντήσεις που θέλουν. Το ηλεκτρονικό σας κατάστημα διαθέτει ενσωματωμένη φόρμα επικοινωνίας με προστασία από ανεπιθύμητη αλληλογραφία. Μην δημοσιεύετε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας στον ιστότοπό σας: μετά από κάποιο χρονικό διάστημα θα λαμβάνετε πολλά spam και phishing emails.
Κρατήστε τα έξοδα αποστολής σε χαμηλά επίπεδα
Μόλις οι επισκέπτες σας προσθέσουν τα προϊόντα στο καλάθι αγορών τους, προφανώς θέλετε να ολοκληρώσουν την παραγγελία τους. Αποφύγετε δυσάρεστες εκπλήξεις, όπως υψηλά έξοδα αποστολής, προσαυξήσεις ή πρόσθετα τέλη επεξεργασίας. Οι επισκέπτες θα ακυρώσουν την παραγγελία τους για αυτούς τους λόγους. Εξετάστε το ενδεχόμενο να προσφέρετε δωρεάν αποστολή από ένα συγκεκριμένο ποσό παραγγελίας.
Προσφέρετε πολλαπλές μεθόδους πληρωμής
Οι πελάτες σας θα πρέπει να έχουν τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ τουλάχιστον 4 διαφορετικών μεθόδων πληρωμής Όσο περισσότεροι τόσο το καλύτερο. Το καλάθι αγορών στο διαδικτυακό σας κατάστημα παρέχει μια εκτίμηση των εξόδων αποστολής και έναν κατάλογο των διαθέσιμων μεθόδων πληρωμής πριν ο πελάτης χρειαστεί να εισάγει οποιαδήποτε στοιχεία.
Προσφέρετε εκπτώσεις
Μια έκπτωση για δεύτερη παραγγελία, ένα προϊόν δώρο, εκπτώσεις ποσότητας και δωρεάν αποστολή από ένα ορισμένο ποσό αγοράς παρέχουν ένα πρόσθετο κίνητρο για την πραγματοποίηση μιας παραγγελίας.
Αποκτήστε τακτικούς πελάτες
Η προσέλκυση νέων πελατών κοστίζει χρήματα. Είναι πολύ φθηνότερο να πείσετε τους υφιστάμενους πελάτες σας να αγοράσουν ξανά. Παρέχετε λόγια συμβουλών και ένα newsletter με προσφορές για μια μόνιμη σχέση με τους πελάτες σας. Και φυσικά επιδιώξτε άριστες υπηρεσίες, ώστε οι πελάτες σας να επιστρέφουν, να αφήνουν θετικές κριτικές και να παρέχουν προφορική ενημέρωση.
Υπομονή
Σκεφτείτε μακροπρόθεσμα, μην περιμένετε άμεσα αποτελέσματα. Το χτίσιμο μιας επιχείρησης δεν γίνεται από τη μια μέρα στην άλλη. Το διαδικτυακό σας κατάστημα χρησιμοποιεί τις πιο πρόσφατες τεχνικές για βέλτιστα αποτελέσματα στις μηχανές αναζήτησης. Χρειάζεται ωστόσο χρόνος για να αποκτήσετε καλές θέσεις. Πολλά webshop είναι πραγματικά επιτυχημένα μόνο μετά από 3 χρόνια.

Επόμενη σελίδα: Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης

Starter wiki



Συχνές ερωτήσεις Επαφή

Αυτός ο ιστότοπος δεν χρησιμοποιεί cookies παρακολούθησης ούτε πουλά προσωπικά δεδομένα.Όροι και προϋποθέσεις πώλησηςΠροστασία απόρρητου 2009 ‑ 2025 EasyWebshop