Διαμόρφωση ηλεκτρονικού καταστήματος
Αυτή η ενότητα παρέχει πληροφορίες σχετικά με τη διαμόρφωση του ηλεκτρονικού σας καταστήματος σύμφωνα με τις προτιμήσεις σας.
Η πλατφόρμα μας έχει πολύ περισσότερες δυνατότητες από ό,τι φαίνεται με την πρώτη ματιά. Για να διατηρήσουμε το λογισμικό μας όσο το δυνατόν πιο φιλικό προς το χρήστη, ορισμένες λιγότερο χρησιμοποιούμενες λειτουργίες είναι περισσότερο κρυμμένες από άλλες. Μερικές φορές οι πελάτες διαγράφουν τον λογαριασμό τους με την αιτιολογία "Η λειτουργία Χ δεν είναι διαθέσιμη", αλλά η λειτουργία είναι διαθέσιμη, απλώς χρειάζονται μερικά κλικ για να την προσεγγίσετε. Παρακαλούμε αφιερώστε χρόνο για να μάθετε τι είναι δυνατό και μη διστάσετε να παραλείψετε τα μέρη που δεν θα χρησιμοποιήσετε.
Αυτή η ενότητα αφορά τη βασική διαμόρφωση του ηλεκτρονικού καταστήματος. Σε περίπτωση που δεν βρείτε εδώ τη ρύθμιση που χρειάζεστε, αργότερα υπάρχει μια ενότητα Ενότητες για κάθε είδους επιπλέον δυνατότητες. Και υπάρχει μια άφθονη συλλογή εξωτερικών συνδέσεων για αλληλεπίδραση με άλλες πλατφόρμες.
- Οι πιο προφανείς ρυθμίσεις μπορούν να βρεθούν στο Ρυθμίσεις > Ρυθμίσεις Webshop.
Είναι σημαντικό να κατέχετε την βασική διαχείριση προϊόντων και να έχετε ήδη προσθέσει έναν αριθμό (υπο)κατηγοριών και προϊόντων. Αυτό θα σας δώσει μια καλύτερη ιδέα γιατί τα προϊόντα μπορεί να εμφανίζονται ή να μην εμφανίζονται ή γιατί είναι ταξινομημένα με συγκεκριμένο τρόπο.
- Προσθέστε περίπου 10 προϊόντα πριν πειραματιστείτε με τη διάταξη και τη διαμόρφωση.
Επίπεδο εμπειρίας χρήστη
Αν δεν μπορείτε να βρείτε μια συγκεκριμένη λειτουργία, μπορείτε να αυξήσετε το Επίπεδο εμπειρίας χρήστη στο Ρυθμίσεις > Περισσότερες επιλογές. Η αλλαγή αυτής της ρύθμισης εμφανίζει περισσότερες ή λιγότερες λειτουργίες.
- Εύκολο
- Αυτό το επίπεδο δείχνει μόνο τις βασικές λειτουργίες που χρειάζεστε για να ξεκινήσετε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Συνιστάται για νέους και μη τεχνικούς χρήστες που δεν θέλουν να κατακλύζονται από λειτουργίες. Αυτό είναι το προεπιλεγμένο επίπεδο κατά την έναρξη ενός νέου καταστήματος.
- Προχωρημένο
- Σε αυτό το επίπεδο γίνονται διαθέσιμες περισσότερες λειτουργίες, αλλά εξακολουθούν να είναι εύκολες στη χρήση. Κάνουμε τις διεπαφές όσο το δυνατόν πιο φιλικές προς το χρήστη. Θα πρέπει να είστε σε θέση να χρησιμοποιείτε ακόμη και τις προηγμένες λειτουργίες χωρίς να διαβάζετε την τεκμηρίωση.
- Εμπειρογνώμονας
- Το επίπεδο εμπειρογνώμονα ενεργοποιεί όλες τις λειτουργίες. Συνιστάται ιδιαίτερα να διαβάσετε τις σελίδες τεκμηρίωσης των χαρακτηριστικών εμπειρογνωμόνων που θα χρησιμοποιήσετε. Ορισμένες διεπαφές απαιτούν έναν κωδικό επαλήθευσης που πρέπει να εισαχθεί πριν από τη χρήση των λειτουργιών. Αυτοί οι κωδικοί επαλήθευσης μπορούν να βρεθούν στις σελίδες τεκμηρίωσης. Αυτό γίνεται για να αποφευχθεί η εσφαλμένη χρήση που μπορεί να προκαλέσει δυσλειτουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος.
Η ρύθμιση επιπέδου εμπειρίας χρήστη μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλες τις εκδόσεις του webshop (Basic, Professional και Business) και εμφανίζει ή αποκρύπτει χαρακτηριστικά. Ανάλογα με την έκδοση του webshop, περισσότερα ή λιγότερα χαρακτηριστικά είναι διαθέσιμα ή μη διαθέσιμα.
Επόμενη σελίδα: Ρυθμίσεις λογαριασμού και καταστήματος
- Εισαγωγή
- Διαχείριση προϊόντων
- Διαμόρφωση ηλεκτρονικού καταστήματος
- Ρυθμίσεις λογαριασμού και καταστήματος
- Μέθοδοι πληρωμής και πάροχοι υπηρεσιών πληρωμών
- Τιμολόγια και Όροι & Προϋποθέσεις
- Ρύθμιση των εξόδων αποστολής
- Εκπτώσεις και προσαυξήσεις
- Καταχώρηση και μεταφορά ονομάτων τομέα
- Πολύγλωσσο κατάστημα
- Σύνδεση με εξωτερικές πλατφόρμες
- Εξατομικευμένες διευθύνσεις ιστού
- Διαχείριση πολλαπλών webshops (Multishop)
- Αυτόματα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε πελάτες
- Σχεδιάζοντας μια όμορφη διάταξη
- Διαχείριση παραγγελιών
- Μάρκετινγκ
- Ενότητες
- Δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας και εξαγωγή δεδομένων
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και διαδικτυακό ταχυδρομείο
- Λογαριασμοί διαχειριστή
- Φωτογραφίες υψηλής ποιότητας
- Έλεγχος ταυτότητας δύο παραγόντων
- Ετικέτες
- Meta tags - Επαλήθευση ιστότοπου
- Ζωντανή συνομιλία
- Παρουσίαση διαφανειών
- Ανάλυση επισκεπτών - Google Analytics
- Φίλτρα
- Σημείο πώλησης (POS)
- Πεδία φόρμας
- Ψηφιακά ή εικονικά προϊόντα
- Σύστημα κρατήσεων Symcalia
- Βιβλίο επισκεπτών
- Επικοινωνία με το helpdesk