Ρύθμιση των εξόδων αποστολής
Υπάρχουν διάφοροι τρόποι για να μεταφέρετε τα προϊόντα σας στους πελάτες σας. Οι πελάτες σας μπορούν να τα παραλάβουν οι ίδιοι, μπορείτε να παραδώσετε τα προϊόντα στους πελάτες σας ή χρησιμοποιείτε μια υπηρεσία αποστολής ή παράδοσης.
Τα έξοδα αποστολής μπορούν να υπολογιστούν στις τιμές των προϊόντων σας και μπορείτε επίσης να ορίσετε ξεχωριστά έξοδα αποστολής. Το κόστος αποστολής καθορίζεται από τέσσερις παραμέτρους:
- Το συνολικό βάρος του καλαθιού αγορών
- Η χώρα προορισμού
- Η πόλη, η επαρχία ή η γεωγραφική περιοχή προορισμού
- Η μέθοδος αποστολής ή η υπηρεσία παράδοσης που χρησιμοποιήθηκε
Μπορείτε να ορίσετε τα έξοδα αποστολής στο Ρυθμίσεις > Έξοδα αποστολής.
Εάν το Κόστος αποστολής δεν εμφανίζεται στο μενού, ρυθμίστε πρώτα το επίπεδο εμπειρίας χρήστη σε Προχωρημένο, στο Ρυθμίσεις > Περισσότερες επιλογές > Επίπεδο εμπειρίας χρήστη.
Προσθήκη εξόδων αποστολής
Κάντε κλικ στο κουμπί Νέο κόστος αποστολής για να προσθέσετε έναν νέο κανόνα αποστολής. Μπορείτε να προσθέσετε πολλαπλούς κανόνες αποστολής, καθένας από τους οποίους θα ισχύει για μια συγκεκριμένη μέθοδο αποστολής, κατηγορία βάρους, χώρα, γεωγραφική περιοχή ή πόλη.
- Χώρα
- Worldwide: ένα κόστος αποστολής για αποστολή οπουδήποτε στον κόσμο (Διεθνής αποστολή). Εάν δεν υπάρχει κόστος αποστολής για παγκόσμια, ο πελάτης μπορεί να επιλέξει μόνο από μια επιλογή προστιθέμενων χωρών.
Χώρα: ένα κόστος αποστολής για την επιλεγμένη χώρα. - Κωδικός ταχυδρομικής διεύθυνσης
- Μπορείτε να ορίσετε ξεχωριστό κόστος αποστολής ανά πόλη ή ταχυδρομικό / ταχυδρομικό κώδικα. Αυτό μπορεί να χρησιμοποιηθεί για παράδειγμα εάν παρέχετε χαμηλότερο κόστος αποστολής για τους πελάτες σας που ζουν κοντά. Μπορείτε να εισαγάγετε έναν ταχυδρομικό κώδικα ή ένα όνομα πόλης, αλλά συνιστάται ο ταχυδρομικός κώδικας, καθώς είναι λιγότερο πιθανό να γίνει λάθος πληκτρολόγηση από τους πελάτες σας.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το μπαλαντέρ * (αστερίσκος) για ταχυδρομικούς κώδικες, πόλεις ή επαρχίες που αρχίζουν ή τελειώνουν με ένα συγκεκριμένο μοτίβο. Για παράδειγμα: 8* θα εφαρμοστεί σε όλους τους ταχυδρομικούς κώδικες που αρχίζουν με 8.Αυτό το πεδίο είναι ορατό μόνο όταν έχει προστεθεί μια χώρα για τον ταχυδρομικό κώδικα. - Μέθοδος αποστολής
- Επιλέξτε τη μέθοδο αποστολής ή την υπηρεσία παράδοσης. Μπορείτε επίσης να προσθέσετε εξατομικευμένες μεθόδους αποστολής. Συνιστάται να προσθέσετε μια μέθοδο αποστολής Παραλαβή στο κατάστημα που είναι διαθέσιμη παγκοσμίως. Με αυτόν τον τρόπο οι πελάτες σας θα μπορούν πάντα να παραγγέλνουν, ακόμη και αν ζουν σε χώρα όπου δεν αποστέλλετε τα προϊόντα.
- Σχόλια
- Ένα προαιρετικό σχόλιο για τη μέθοδο αποστολής. Αυτό μπορεί να είναι για παράδειγμα η τοποθεσία παραλαβής ενός σημείου συλλογής.
- Ελάχιστο βάρος
- Το ελάχιστο βάρος για το κόστος αποστολής, η προεπιλεγμένη τιμή είναι 0. Μπορείτε να επιλέξετε αν θέλετε να εισάγετε το βάρος σε Κιλάρια ή σε Γράμματα Από προεπιλογή, τα βάρη εμφανίζονται στη βασική μονάδα SI Κιλόγραμμο.
- Μέγιστο βάρος
- Το μέγιστο βάρος για το κόστος αποστολής. Αν δεν υπάρχει μέγιστο, μπορείτε να εισάγετε 100000, ώστε το βάρος του καλαθιού αγορών να είναι πάντα χαμηλότερο από αυτό το μέγιστο (εκτός αν πουλάτε βουνά, οπότε θα χρειαστείτε υψηλότερο μέγιστο).
- Τιμή
- Η τιμή ή το τέλος αυτού του κόστους αποστολής στο προεπιλεγμένο νόμισμα του ηλεκτρονικού καταστήματος. Εάν ισχύει ο ΦΠΑ, οι τιμές αποστολής θα πρέπει να περιλαμβάνουν τον ΦΠΑ. Για τη μέθοδο αποστολής Παραλαβή στο κατάστημα συνιστάται να ορίσετε την τιμή σε 0.
Κάντε κλικ στο Αποθήκευση για να προσθέσετε τον κανόνα αποστολής. Επαναλάβετε αυτή τη διαδικασία για να προσθέσετε περισσότερες μεθόδους αποστολής, τοποθεσίες και κατηγορίες βάρους. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις ίδιες τιμές με την εταιρεία ταχυμεταφορών ή να ορίσετε τις δικές σας τιμές.
Όταν οι κανόνες αποστολής επικαλύπτονται (π.χ. λόγω επικαλυπτόμενων βαρών), στο κατάστημά σας θα εμφανίζεται το χαμηλότερο κόστος αποστολής ανά μέθοδο αποστολής.
Όταν υπάρχουν κενά στους κανόνες αποστολής (π.χ. βάρη που δεν έχουν οριστεί), δεν θα εμφανίζονται έξοδα αποστολής στο ταμείο. Οι πελάτες θα μπορούν πάντα να κάνουν την παραγγελία τους, ακόμη και αν τα έξοδα αποστολής έχουν ρυθμιστεί λανθασμένα ή δεν έχουν οριστεί.
Μπορείτε να ελέγξετε αν τα έξοδα αποστολής λειτουργούν όπως αναμένεται, τοποθετώντας μια δοκιμαστική παραγγελία. Στη συνέχεια, μπορείτε να διαγράψετε τις δοκιμαστικές παραγγελίες σας στη διεύθυνση Διαχείριση > Παραγγελίες.
Περιοχές και περιοχές
Μπορείτε να ορίσετε ξεχωριστό κόστος αποστολής για μια επαρχία ή περιοχή. Στην εφαρμογή, ένας αριθμός περιφερειών είναι προκαθορισμένος, ώστε να μην χρειάζεται να εισάγετε χειροκίνητα όλους τους ταχυδρομικούς κώδικες. Εισάγετε τις ακόλουθες περιοχές ακριβώς όπως εμφανίζονται εδώ στο πεδίο Τοπικός κώδικας.
Περιφέρειες του Βελγίου
Brussels Hoofdstedelijk Gewest, Provincie Waals-Brabant, Provincie Vlaams-Brabant, Provincie Antwerpen, Provincie Limburg, Provincie Luik, Provincie Namen, Provincie Henegouwen, Provincie Luxemburg, Provincie West-Vlaanderen, Provincie Oost-Vlaanderen.
Διαμερίσματα στη Γαλλία
Ain, Aisne, Allier, Alpes-de-Haute-Provence, Hautes-Alpes, Alpes-Maritimes, Ardèche, Ardennes, Ariège, Aube, Aude, Aveyron, Bouches-du-Rhône, Calvados, Cantal, Charente, Charente-Maritime, Cher, Corrèze, Corse-du-Sud, Haute-Corse, Côte-d'Or, Côtes-d'Armor, Creuse, Dordogne, Doubs, Drôme, Eure, Eure-et-Loir, Finistère, Gard, Haute-Garonne, Gers, Gironde, Hérault, Ille-et-Vilaine, Indre, Indre-et-Loire, Isère, Jura, Landes, Loir-et-Cher, Loire, Haute-Loire, Loire-Atlantique, Loiret, Lot, Lot-et-Garonne, Lozère, Maine-et-Loire, Manche, Marne, Haute-Marne, Mayenne, Meurthe-et-Moselle, Meuse, Morbihan, Moselle, Nièvre, Nord, Oise, Orne, Pas-de-Calais, Puy-de-Dôme, Pyrénées-Atlantiques, Hautes-Pyrénées, Pyrénées-Orientales, Bas-Rhin, Haut-Rhin, Rhône, Μητρόπολη Lyon, Haute-Saône, Saône-et-Loire, Sarthe, Savoie, Haute-Savoie, Paris, Seine-Maritime, Seine-et-Marne, Yvelines, Deux-Sèvres, Somme, Tarn, Tarn-et-Garonne, Var, Vaucluse, Vendée, Vienne, Haute-Vienne, Vosges, Yonne, Territoire de Belfort, Essonne, Hauts-de-Seine, Seine-Saint-Denis, Val-de-Marne, Val-d'Oise, Γουαδελούπη, Μαρτινίκα, Guyane, La Réunion, Mayotte
Περιφέρειες στην Ισπανία
Islas Baleares
Περιφέρειες στην Ολλανδία
Waddeneilanden
Να θυμάστε ότι μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε μπαλαντέρ στο πεδίο ταχυδρομικός κώδικας σε περίπτωση που η περιοχή που θέλετε δεν είναι προκαθορισμένη.
Επεξεργασία ή διαγραφή ενός κόστους αποστολής
Μετά την προσθήκη των εξόδων αποστολής θα δείτε μια λίστα με όλα τα έξοδα αποστολής που προσθέσατε.
Με τα εικονίδια επεξεργασίας και διαγραφής μπορείτε να αλλάξετε τα έξοδα αποστολής ή να τα διαγράψετε.
Όταν διαγράφετε μια χώρα από τα έξοδα αποστολής, θα διαγραφούν και τα έξοδα αποστολής για τους ταχυδρομικούς κώδικες εντός της συγκεκριμένης χώρας.
Θα πρέπει να επιβεβαιώσετε εάν θέλετε να διαγράψετε ένα κόστος αποστολής. Δεν είναι δυνατή η ανάκληση της διαγραφής ενός κόστους αποστολής. Θα πρέπει να προσθέσετε ξανά το κόστος αποστολής.
Υπηρεσίες παράδοσης
Μπορείτε να συνδέσετε υπηρεσίες παράδοσης με το κατάστημά σας. Η διεύθυνση των πελατών σας θα αποστέλλεται στην υπηρεσία παράδοσης και θα δημιουργείται αυτόματα ένα δέμα. Ορισμένες υπηρεσίες παράδοσης επιτρέπουν στους πελάτες σας να επιλέξουν ένα σημείο παραλαβής σε έναν χάρτη.
- Ρυθμίστε τις μεθόδους αποστολής και τα έξοδα αποστολής όπως επιθυμείτε
- Πλοηγηθείτε στις Ρυθμίσεις > Περισσότερες επιλογές > Συνδέσεις για να επιλέξετε μια Υπηρεσία παράδοσης
- Κάντε κλικ στο κουμπί Προσθήκη και ακολουθήστε τις οδηγίες για να συνδεθείτε
Θα χρειαστείτε έναν λογαριασμό στην υπηρεσία παράδοσης για να λάβετε τα Πιστοποιητικά API που θα σας επιτρέψουν να συνδέσετε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα με την υπηρεσία παράδοσης. Οι υπηρεσίες παράδοσης που είναι διαθέσιμες στο Συνδέσεις μπορούν να συνδεθούν με φιλικό προς το χρήστη τρόπο. Συνήθως η διαδικασία περιλαμβάνει μόνο την αντιγραφή και επικόλληση δύο κλειδιών για να ολοκληρωθεί η σύνδεση.
Όλες οι συνδέσεις για τις διαθέσιμες υπηρεσίες παράδοσης τεκμηριώνονται στο wiki:
Είναι δυνατό να αναθέσετε σε έναν προγραμματιστή να γράψει επιπλέον συνδέσεις για τις υπηρεσίες παράδοσης κατόπιν αιτήματος. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για μια προσφορά τιμής.
Εκπτώσεις δωρεάν αποστολής
Με τη λειτουργία εκπτώσεις και προσαυξήσεις μπορείτε να προσφέρετε δωρεάν αποστολή για προκαθορισμένους όρους ή για συνδυασμό όρων.
Μερικά παραδείγματα:
- Δωρεάν αποστολή αν ο πελάτης αγοράσει 50€ ή περισσότερα
- Δωρεάν αποστολή στη Σουηδία αν ο πελάτης αγοράσει τουλάχιστον 3 προϊόντα
- Δωρεάν αποστολή για τους πελάτες της ομάδας Προνομιούχοι πελάτες
Πιο σύνθετες δομές εκπτώσεων είναι επίσης δυνατές, αλλά συνιστούμε να τις κρατήσετε απλές για να μην μπερδέψετε τους πελάτες σας ή να μην προσφέρετε κατά λάθος δωρεάν αποστολή.
Μην προσθέτετε περισσότερους από έναν κανόνες έκπτωσης δωρεάν αποστολής. Θα γίνει τελικά ένα χάος αν οι κανόνες εκπτώσεων είναι πολύ περίπλοκοι. Η υπηρεσία υποστήριξής μας δεν θα παρέμβει εάν προκύψουν ανεπιθύμητες εκπτώσεις όταν συνδυάζονται περισσότεροι από 3 κανόνες έκπτωσης.
Συχνές ερωτήσεις σχετικά με τη ναυτιλία
- Έλαβα μια παραγγελία χωρίς έξοδα αποστολής
- Βεβαιωθείτε ότι έχει οριστεί κόστος αποστολής για το συνολικό βάρος του καλαθιού αγορών. Για παράδειγμα: τα έξοδα αποστολής έχουν οριστεί από 1Kg έως 5Kg. Αλλά για μια παραγγελία, το συνολικό βάρος μπορεί να είναι 0,5Kg ή 15Kg. Σε αυτή την περίπτωση, ο πελάτης σας δεν θα δει τα έξοδα αποστολής. Προσθέστε ένα κόστος αποστολής από 0Kg έως 1Kg και από 5Kg έως 100000Kg.
- Ο πελάτης μου δεν μπορεί να επιλέξει μέθοδο αποστολής
- Μερικές φορές πρέπει να πληρούνται ορισμένες προϋποθέσεις για να εμφανιστεί μια μέθοδος αποστολής. Για παράδειγμα: ο πελάτης πρέπει πρώτα να επιλέξει τη χώρα ή να εισάγει έναν ταχυδρομικό κώδικα προτού η εφαρμογή εμφανίσει τις διαθέσιμες μεθόδους αποστολής για τη συγκεκριμένη τοποθεσία.
- Έλαβα μια παραγγελία αλλά τα έξοδα αποστολής υπολογίστηκαν λανθασμένα
- Συνήθως ένας κανόνας κόστους αποστολής έχει οριστεί λανθασμένα. Κάντε ακριβώς την ίδια δοκιμαστική παραγγελία στο κατάστημά σας και παρατηρήστε πώς υπολογίζονται τα έξοδα αποστολής. Ελέγξτε στη διεπαφή διαχείρισης αποστολής ποια ρύθμιση ισχύει και διορθώστε την αν χρειαστεί.
- Εμφανίζεται ένα κείμενο στη διαχείριση αποστολής: Δεν υπάρχουν έξοδα αποστολής
- Όταν υπάρχουν κενά στα βάρη αποστολής, εμφανίζεται ένα προειδοποιητικό μήνυμα Δεν υπάρχει κόστος αποστολής. Αυτό συμβαίνει επειδή αυτή η κατηγορία βάρους δεν έχει κανόνα αποστολής. Σε αυτή την περίπτωση, ένας πελάτης μπορεί να παραγγείλει χωρίς έξοδα αποστολής.Οι πελάτες θα μπορούν πάντα να παραγγέλνουν ομαλά- η εφαρμογή δεν θα μπλοκάρει μια παραγγελία σε περίπτωση λανθασμένης ρύθμισης των εξόδων αποστολής.Είναι εύκολη η διόρθωση: κάντε κλικ στο εικονίδιο Επεξεργασία για να προσθέσετε ένα νέο κόστος αποστολής για αυτή την κατηγορία βάρους. Τα πεδία των βαρών στη φόρμα θα έχουν ήδη οριστεί στις σωστές τιμές.
Επόμενη σελίδα: Εκπτώσεις και προσαυξήσεις
- Εισαγωγή
- Διαχείριση προϊόντων
- Διαμόρφωση ηλεκτρονικού καταστήματος
- Ρυθμίσεις λογαριασμού και καταστήματος
- Μέθοδοι πληρωμής και πάροχοι υπηρεσιών πληρωμών
- Τιμολόγια και Όροι & Προϋποθέσεις
- Ρύθμιση των εξόδων αποστολής
- Εκπτώσεις και προσαυξήσεις
- Καταχώρηση και μεταφορά ονομάτων τομέα
- Πολύγλωσσο κατάστημα
- Σύνδεση με εξωτερικές πλατφόρμες
- Εξατομικευμένες διευθύνσεις ιστού
- Διαχείριση πολλαπλών webshops (Multishop)
- Αυτόματα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε πελάτες
- Σχεδιάζοντας μια όμορφη διάταξη
- Διαχείριση παραγγελιών
- Μάρκετινγκ
- Ενότητες
- Δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας και εξαγωγή δεδομένων
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και διαδικτυακό ταχυδρομείο
- Λογαριασμοί διαχειριστή
- Φωτογραφίες υψηλής ποιότητας
- Έλεγχος ταυτότητας δύο παραγόντων
- Ετικέτες
- Meta tags - Επαλήθευση ιστότοπου
- Ζωντανή συνομιλία
- Παρουσίαση διαφανειών
- Ανάλυση επισκεπτών - Google Analytics
- Φίλτρα
- Σημείο πώλησης (POS)
- Πεδία φόρμας
- Ψηφιακά ή εικονικά προϊόντα
- Σύστημα κρατήσεων Symcalia
- Βιβλίο επισκεπτών
- Επικοινωνία με το helpdesk