Επικοινωνία με το helpdesk
Κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να παρέχουμε μια υπηρεσία υποστήριξης πελατών υψηλής ποιότητας. Αυτή η σελίδα περιγράφει πώς μπορείτε να λάβετε γρήγορες απαντήσεις.
Λαμβάνοντας μια γρήγορη απάντηση
Στη σελίδα Υποστήριξη μπορείτε να πληκτρολογήσετε την ερώτησή σας και ο εικονικός μας βοηθός θα αναζητήσει αυτόματα μια απάντηση. Επίσης, ελέγξτε τις Συχνές Ερωτήσεις και την Τεκμηρίωση. Αυτοί οι πόροι θα σας δώσουν την ταχύτερη απάντηση.
Υποστήριξη Helpdesk
Δεν βρήκατε την απάντησή σας; Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας. Αν έχετε λογαριασμό, συνδεθείτε πρώτα. Μπορείτε στη συνέχεια να επικοινωνήσετε μαζί μας χρησιμοποιώντας την φόρμα επικοινωνίας.
Χρησιμοποιώντας αυτή τη μέθοδο, η ερώτησή σας θα απαντηθεί πολύ γρήγορα.
Επείγουσες ερωτήσεις (Υψηλή προτεραιότητα)
Αν είναι επείγουσα ερώτηση, στείλτε ένα εισιτήριο προτεραιότητας. Η ερώτησή σας θα λάβει προτεραιότητα σε σχέση με άλλα εκκρεμή εισιτήρια.
Για την υποστήριξη προτεραιότητας χρεώνουμε ένα μικρό ποσό. Γι' αυτό:
Προηγουμένως, οι πελάτες μας μπορούσαν να επιλέξουν μεταξύ χαμηλής, μεσαίας και υψηλής προτεραιότητας. "Επείγον" φαίνεται να έχει πολύ ευρεία ορισμό. Δυστυχώς, υπήρχαν πελάτες που έστελναν μόνο εισιτήρια υψηλής προτεραιότητας, ακόμη και για ερωτήσεις που μπορούν να βρεθούν στην τεκμηρίωση. Εξαιτίας αυτού, τα πραγματικά επείγοντα εισιτήρια μερικές φορές καθυστερούσαν.
Δεν είναι η πρόθεσή μας να κερδίσουμε πολλά με τα εισιτήρια υποστήριξης premium (το ποσό είναι πολύ χαμηλό γι' αυτό). Σκοπός είναι να παραδώσουμε μια γρήγορη απάντηση σε επείγοντα προβλήματα όπου το ποσό λειτουργεί ως φίλτρο.
Χρόνος απόκρισης
Ο χρόνος απόκρισης της υπηρεσίας υποστήριξής μας είναι συνήθως μεταξύ μερικών λεπτών και μερικών ωρών τις εργάσιμες ημέρες, ανάλογα με το πόσο απασχολημένη είναι. Τα εισιτήρια που αποστέλλονται πριν από τις 4 μ.μ. σχεδόν πάντα απαντώνται την ίδια εργάσιμη ημέρα.
- Κανονικά εισιτήρια απαντώνται κάθε εργάσιμη ημέρα, συμπεριλαμβανομένων των Σαββάτων το πρωί
- Εισιτήρια προτεραιότητας απαντώνται επίσης τις Κυριακές και τις αργίες
Η υπηρεσία υποστήριξής μας έχει πολιτική δίκαιης χρήσης: σε περίπτωση κατάχρησης, άλλα εισιτήρια δίνονται προτεραιότητα, ακόμη και αν αποστάλθηκαν αργότερα. Με αυτόν τον τρόπο μπορούμε να διατηρήσουμε το help desk γρήγορο, αποτελεσματικό και δωρεάν.
Σε αυτές τις καταστάσεις, μια απάντηση μπορεί να διαρκέσει περισσότερο:
- Όταν αποστέλλεται υπερβολικός αριθμός μηνυμάτων
- Όταν αποστέλλεται μεγάλος αριθμός ερωτήσεων που μπορούν να βρεθούν στην τεκμηρίωση ή στις συχνές ερωτήσεις
- Όταν φαίνεται ότι τα βήματα από μια προηγούμενη λύση δεν έχουν διαβαστεί ή εκτελεστεί
Συχνές Ερωτήσεις
- Δεν μπορώ απλά να στείλω ένα email; Ποια είναι η διεύθυνση email σας;
- Δυστυχώς όχι. Ο κύριος λόγος γι' αυτό είναι ότι ο όγκος των ερωτήσεων είναι πολύ μεγάλος για να μπορεί να επεξεργαστεί αποτελεσματικά μέσω email. Τα εισιτήρια υποστήριξης διευκολύνουν πολύ τη σύνδεση ερωτήσεων με έναν λογαριασμό και με προηγούμενες ερωτήσεις.
- Μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας τηλεφωνικά;
- Ανατρέξτε στην απάντηση στην Συχνές Ερωτήσεις.
- Θέλω να επισυνάψω μια στιγμιότυπο οθόνης, φωτογραφία, λογότυπο ή αρχείο
- Μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία όταν είστε συνδεδεμένοι.
Συμβουλές για να επικοινωνήσετε μαζί μας
- Χρησιμοποιήστε το εσωτερικό σύστημα υποστήριξης
- Ο αριθμός των καναλιών επικοινωνίας είναι περιορισμένος. Έτσι, μια ερώτηση μπορεί να διαχειριστεί πολύ πιο γρήγορα και αποτελεσματικά.
Παρακαλώ μην απαντάτε σε αυτόματες e-mails, οι διευθύνσεις email δεν λειτουργούν. Μην χρησιμοποιείτε φόρουμ ή κοινωνικά δίκτυα: οι ερωτήσεις μέσω αυτών των καναλιών δεν παρακολουθούνται από εμάς. - Περιγράψτε το πρόβλημα συγκεκριμένα
- Το λογισμικό μας έχει πολλές δυνατότητες. Μια ερώτηση συνήθως αφορά ένα συγκεκριμένο μέρος. Παρακαλώ παρέχετε αρκετές πληροφορίες ώστε να μην χρειαστεί να ζητήσουμε επιπλέον λεπτομέρειες για να μπορέσουμε να σας βοηθήσουμε πιο γρήγορα.
- Ρωτήστε μία ερώτηση ανά εισιτήριο
- Αλλιώς το εισιτήριό σας με πολλές ερωτήσεις μπορεί να καθυστερήσει επειδή μία από τις ερωτήσεις δεν μπορεί να απαντηθεί άμεσα.
Σας ευχαριστούμε που λάβατε υπόψη αυτές τις συστάσεις. Έτσι μπορούμε να διατηρήσουμε την υπηρεσία υποστήριξής μας γρήγορη, αποτελεσματική και δωρεάν.
Επόμενη σελίδα: Προσάρτημα 1: ασφάλεια και προστασία της ιδιωτικής ζωής
- Εισαγωγή
- Διαχείριση προϊόντων
- Διαμόρφωση ηλεκτρονικού καταστήματος
- Ρυθμίσεις λογαριασμού και καταστήματος
- Μέθοδοι πληρωμής και πάροχοι υπηρεσιών πληρωμών
- Τιμολόγια και Όροι & Προϋποθέσεις
- Ρύθμιση των εξόδων αποστολής
- Εκπτώσεις και προσαυξήσεις
- Καταχώρηση και μεταφορά ονομάτων τομέα
- Πολύγλωσσο κατάστημα
- Σύνδεση με εξωτερικές πλατφόρμες
- Εξατομικευμένες διευθύνσεις ιστού
- Διαχείριση πολλαπλών webshops (Multishop)
- Αυτόματα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε πελάτες
- Σχεδιάζοντας μια όμορφη διάταξη
- Διαχείριση παραγγελιών
- Μάρκετινγκ
- Ενότητες
- Δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας και εξαγωγή δεδομένων
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και διαδικτυακό ταχυδρομείο
- Λογαριασμοί διαχειριστή
- Φωτογραφίες υψηλής ποιότητας
- Έλεγχος ταυτότητας δύο παραγόντων
- Ετικέτες
- Meta tags - Επαλήθευση ιστότοπου
- Ζωντανή συνομιλία
- Παρουσίαση διαφανειών
- Ανάλυση επισκεπτών - Google Analytics
- Φίλτρα
- Σημείο πώλησης (POS)
- Πεδία φόρμας
- Ψηφιακά ή εικονικά προϊόντα
- Σύστημα κρατήσεων Symcalia
- Βιβλίο επισκεπτών
- Επικοινωνία με το helpdesk