Κοινωνικά δίκτυα

Αύξηση μεγέθουςμειώσει κείμενο

Κοινωνικά δίκτυαΤο EasyWebshop διευκολύνει τη σύνδεση με τα Κοινωνικά δίκτυα.

Το Facebook είναι μια δημοφιλής πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης που ιδρύθηκε το 2004 και ανήκει στην Meta. Αντιμετώπισε κριτική και διαμάχη για θέματα όπως η προστασία της ιδιωτικής ζωής, η παραπληροφόρηση και η διάδοση της ρητορικής μίσους.
Το Instagram είναι μια πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης που ιδρύθηκε το 2010 και ανήκει στη Meta. Επιτρέπει στους χρήστες να μοιράζονται φωτογραφίες και βίντεο με τους οπαδούς τους και είναι δημοφιλής μεταξύ των νεότερων χρηστών.
ΤοMastodon είναι μια ομοσπονδιακή πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, πράγμα που σημαίνει ότι δεν ελέγχεται από μία μόνο οντότητα ή εταιρεία. Ιδρύθηκε το 2016 και έκτοτε έχει κερδίσει δημοτικότητα σε σχέση με τα κεντρικά κοινωνικά δίκτυα.
ΤοNostr (συντομογραφία του Notes and Other Stuff Transfer Protocol) είναι ένα αποκεντρωμένο, ανοιχτό και ανθεκτικό στη λογοκρισία πρωτόκολλο κοινωνικού δικτύου. Ιδρύθηκε το 2020 και έκτοτε έχει κερδίσει έδαφος και έχει προσελκύσει μια αυξανόμενη κοινότητα προγραμματιστών και χρηστών.
Χ είναι μια δημοφιλής διαδικτυακή πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης που ιδρύθηκε το 2006 και επιτρέπει στους χρήστες να δημοσιεύουν και να αλληλεπιδρούν με σύντομα μηνύματα. Έχει αντιμετωπίσει αρκετές προκλήσεις και αντιπαραθέσεις με την πάροδο των ετών, συμπεριλαμβανομένων ζητημάτων που σχετίζονται με τη μετριοπάθεια του περιεχομένου, την προστασία της ιδιωτικής ζωής των χρηστών και την παραπληροφόρηση.

Επικεντρωνόμαστε σε αυτά τα κοινωνικά δίκτυα επειδή κατά τη στιγμή της συγγραφής του παρόντος είναι τα πιο δημοφιλή ή τα πιο ελπιδοφόρα για το μέλλον.

Οφέλη των κοινωνικών δικτύων

  • Το viral marketing μέσω των social media είναι (ως επί το πλείστον) δωρεάν
  • Με το ιογενές μάρκετινγκ, μια εταιρεία μπορεί να προσεγγίσει πολλούς ανθρώπους σε σύντομο χρονικό διάστημα
  • Η παρουσία στα κοινωνικά δίκτυα αποτελεί παράμετρο για τη βελτιστοποίηση των μηχανών αναζήτησης

Μειονεκτήματα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης

  • Δεν λειτουργεί για όλα τα κοινά-στόχους (ένα επιχειρηματικό κοινό είναι πιο δύσκολο να προσεγγιστεί)
  • Οι ασαφείς αλγόριθμοι και το shadow banning μπορεί να προκαλέσουν το ενδεχόμενο τα μηνύματά σας να μην είναι ορατά στους οπαδούς σας
  • Οι άνθρωποι χρησιμοποιούν τα κοινωνικά δίκτυα για να επικοινωνούν, η διαφήμιση είναι ανεπιθύμητη στις περισσότερες περιπτώσεις

Η δραστηριότητά σας στα κοινωνικά δίκτυα

Καλό είναι να δημιουργήσετε μια σελίδα ή ένα προφίλ σε διάφορα κοινωνικά δίκτυα. Στην επικοινωνία σας μπορείτε να ανακοινώνετε προωθητικές ενέργειες ή νέα προϊόντα.

Το viral effect είναι μεγαλύτερο όταν οι επαφές σας μοιράζονται τις δραστηριότητές σας με τις δικές τους επαφές.

Προσθήκη εικονιδίων μέσων κοινωνικής δικτύωσης στον ιστότοπό σας

  • Πλοηγηθείτε στο Μάρκετινγκ > Κοινωνικά δίκτυα
  • Εισάγετε τις διαδικτυακές διευθύνσεις των σελίδων σας στα κοινωνικά δίκτυα
  • Επιλέξτε τη θέση (υποσέλιδο ή πλαϊνό πάνελ) όπου θέλετε τα εικονίδια

Για να αφαιρέσετε ένα εικονίδιο κοινωνικού δικτύου, αφήστε απλώς τη διεύθυνση ιστού κενή.

EasyWebshop συνδέσμους προς τις σελίδες σας στα κοινωνικά δίκτυα. Δεν ενσωματώνουμε scripting (όπως κουμπιά Like ή Pixels) που παρακολουθούν τους επισκέπτες σας και παραβιάζουν το απόρρητό τους.


Επόμενη σελίδα: Ανατροφοδότηση πελατών

Starter wiki



Συχνές ερωτήσεις Επαφή

Αυτός ο ιστότοπος δεν χρησιμοποιεί cookies παρακολούθησης ούτε πουλά προσωπικά δεδομένα.Όροι και προϋποθέσεις πώλησηςΠροστασία απόρρητου 2009 ‑ 2025 EasyWebshop