Φίλτρα
Αν έχετε πολλά προϊόντα, μπορεί να είναι χρήσιμο για τους επισκέπτες σας να μπορούν να αναζητούν γρήγορα ένα επιθυμητό προϊόν επιλέγοντας τις παραμέτρους ή τις ιδιότητες αυτού του προϊόντος.
Ένα παράδειγμα: πουλάτε κρασιά. Στην κατηγορία Κόκκινο Κρασί, ο επισκέπτης σας μπορεί να επιλέξει (και να συνδυάσει) μια περιοχή κρασιού και σταφύλι. Αυτό καθιστά την αναζήτηση σε μια μεγάλη γκάμα προϊόντων πολύ πιο φιλική προς τον χρήστη για τους επισκέπτες σας.
Ρύθμιση φίλτρων προϊόντων
Μπορείτε να βρείτε το module στο Ρυθμίσεις > Περισσότερες επιλογές > Φίλτρα. Στο κάτω μέρος μπορείτε να προσθέσετε ένα νέο φίλτρο προϊόντος.
Αν το Φίλτρα δεν εμφανίζεται στο μενού, πρώτα προσαρμόστε το επίπεδο εμπειρίας χρήστη σε Ειδικός, στο Ρυθμίσεις > Περισσότερες επιλογές > Επίπεδο Εμπειρίας Χρήστη.
Τα φίλτρα προϊόντων ισχύουν για κατηγορίες προϊόντων. Για να προσθέσετε φίλτρα, πρέπει πρώτα να υπάρχουν κατηγορίες και η κατηγορία στην οποία φιλτράρετε πρέπει να περιέχει προϊόντα.
Προσθήκη φίλτρων
Κάντε κλικ στην επιθυμητή κατηγορία για να προσθέσετε ένα φίλτρο.
- Όνομα
- Το όνομα του φίλτρου, για παράδειγμα Περιοχή Κρασιού.
- Επιλογές
- Δυνατές επιλογές για τα φίλτρα, για παράδειγμα, μια επιλογή Bordeaux και μια επιλογή Rioja.
- Προϊόντα
- Επιλέξτε τα προϊόντα που ισχύουν για αυτή την κατηγορία.
Κάντε κλικ στο Προσθήκη Φίλτρου για ένα νέο φίλτρο και Προσθήκη Επιλογής για να προσθέσετε περισσότερες επιλογές στα φίλτρα. Κάντε κλικ στο Προσθήκη Προϊόντος για να προσθέσετε πολλαπλά προϊόντα στην επιλογή φίλτρου.
Αν το webshop είναι πολύγλωσσο, οι ονομασίες μπορούν να εισαχθούν ανά γλώσσα.
Μην ξεχάσετε να ενημερώσετε τα φίλτρα όταν έχετε προσθέσει γλώσσες στο webshop, αλλιώς τα φίλτρα δεν θα είναι ορατά στη νέα γλώσσα.
Κάντε κλικ στο Αποθήκευση στο κάτω δεξί μέρος για να αποθηκεύσετε τις αλλαγές.
Επεξεργασία, μετακίνηση και αφαίρεση φίλτρων
Αφού ανοίξετε μια κατηγορία, μπορείτε να επεξεργαστείτε όλα τα φίλτρα. Δεξιά από το όνομα των φίλτρων και των επιλογών θα βρείτε τα εικονίδια για να μετακινήσετε, να τροποποιήσετε και να διαγράψετε.
Σε κάθε περίπτωση, κάντε κλικ στο Αποθήκευση στο κάτω δεξί μέρος για να αποθηκεύσετε τις αλλαγές.
Αφού διαγραφεί, το φίλτρο θα διαγραφεί μόνιμα και η διαγραφή δεν μπορεί να αναιρεθεί. Φυσικά, μπορείτε να προσθέσετε ένα νέο φίλτρο και να το ρυθμίσετε ξανά.
Σύνδεση προϊόντων με ένα φίλτρο προϊόντος
Τα προϊόντα μπορούν να προστεθούν ή να διαγραφούν στη Διαχείριση Φίλτρων κάνοντας κλικ στο κουμπί Προσθήκη Προϊόντος. Για να αφαιρέσετε προϊόντα από μια επιλογή φίλτρου, κάντε κλικ στο X δίπλα στο προϊόν.
Μπορεί επίσης να γίνει στη Διαχείριση Προϊόντων: επιλέξτε ένα προϊόν και κάντε κλικ στην καρτέλα Προχωρημένα και στη συνέχεια στο εικονίδιο Φίλτρα. Για όλες τις κατηγορίες στις οποίες είναι συνδεδεμένο το προϊόν, μπορείτε να ελέγξετε ή να αποελέγξετε τις επιλογές φίλτρου. Αυτό λειτουργεί μόνο αν έχουν προστεθεί φίλτρα στις κατηγορίες του προϊόντος.
Αντιγραφή φίλτρων
Για να προσθέσετε γρήγορα νέα φίλτρα με βάση υπάρχοντα φίλτρα, παρέχεται μια λειτουργία αντιγραφής στο κάτω μέρος της σελίδας. Επιλέξτε την πηγή κατηγορίας στα αριστερά και την κατηγορία προορισμού στα δεξιά και κάντε κλικ στο Αντιγραφή. Μπορείτε τώρα να τροποποιήσετε τα φίλτρα για την κατηγορία προορισμού. Οι σύνδεσμοι με προϊόντα που βρίσκονται στην πηγή κατηγορία και στην κατηγορία προορισμού αντιγράφονται αυτόματα. Κάντε κλικ στο Αποθήκευση στο κάτω δεξί μέρος για να επιβεβαιώσετε.
Αντιγραφή Φίλτρων δεν εμφανίζεται αν δεν υπάρχουν πηγές κατηγορίες με φίλτρα ή αν δεν υπάρχουν κατηγορίες προορισμού χωρίς φίλτρα. Τα φίλτρα μπορούν να αντιγραφούν μόνο από μια κατηγορία με φίλτρα σε μια κατηγορία χωρίς φίλτρα.
Όρια
Μια κατηγορία μπορεί να έχει μέγιστο 20 φίλτρα προϊόντων με μέγιστο 40 επιλογές ανά φίλτρο. Δεν υπάρχει όριο στον αριθμό των προϊόντων που μπορεί να έχει μια επιλογή.
Υπάρχει επίσης ένα τεχνικό όριο των 1.000 πεδίων φόρμας, το οποίο είναι το μέγιστο που μπορεί να υποβληθεί στον διακομιστή ταυτόχρονα. Αυτό το όριο συνήθως δεν θα επιτευχθεί, αλλά είναι δυνατό αν είναι ενεργοποιημένες πολλές γλώσσες. Κάθε γλώσσα πολλαπλασιάζει τον αριθμό των πεδίων φόρμας.
Επόμενη σελίδα: Σημείο πώλησης (POS)
- Εισαγωγή
- Διαχείριση προϊόντων
- Διαμόρφωση ηλεκτρονικού καταστήματος
- Ρυθμίσεις λογαριασμού και καταστήματος
- Μέθοδοι πληρωμής και πάροχοι υπηρεσιών πληρωμών
- Τιμολόγια και Όροι & Προϋποθέσεις
- Ρύθμιση των εξόδων αποστολής
- Εκπτώσεις και προσαυξήσεις
- Καταχώρηση και μεταφορά ονομάτων τομέα
- Πολύγλωσσο κατάστημα
- Σύνδεση με εξωτερικές πλατφόρμες
- Εξατομικευμένες διευθύνσεις ιστού
- Διαχείριση πολλαπλών webshops (Multishop)
- Αυτόματα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε πελάτες
- Σχεδιάζοντας μια όμορφη διάταξη
- Διαχείριση παραγγελιών
- Μάρκετινγκ
- Ενότητες
- Δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας και εξαγωγή δεδομένων
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και διαδικτυακό ταχυδρομείο
- Λογαριασμοί διαχειριστή
- Φωτογραφίες υψηλής ποιότητας
- Έλεγχος ταυτότητας δύο παραγόντων
- Ετικέτες
- Meta tags - Επαλήθευση ιστότοπου
- Ζωντανή συνομιλία
- Παρουσίαση διαφανειών
- Ανάλυση επισκεπτών - Google Analytics
- Φίλτρα
- Σημείο πώλησης (POS)
- Πεδία φόρμας
- Ψηφιακά ή εικονικά προϊόντα
- Σύστημα κρατήσεων Symcalia
- Βιβλίο επισκεπτών
- Επικοινωνία με το helpdesk