Εκπτώσεις ποσότητας και τιμές ομάδων πελατών
Αυτή η σελίδα περιγράφει τον τρόπο προσθήκης ετικετών και εκπτώσεων σε μεμονωμένα προϊόντα.
Για εκπτώσεις που ισχύουν για το σύνολο του καταστήματος, χρησιμοποιήστε εκπτώσεις και προσαυξήσεις.
Πλοηγηθείτε στην ενότητα Διαχείριση > Προϊόντα, προσθέστε ένα νέο προϊόν ή επιλέξτε ένα προϊόν προς επεξεργασία και κάντε κλικ στην καρτέλα Εκπτώσεις.
Ετικέτα
Εάν η ενότητα Ετικέτες είναι ενεργή και έχουν οριστεί ετικέτες, μπορείτε εδώ να επιλέξετε μια ετικέτα για να την επισυνάψετε στη φωτογραφία του προϊόντος.
- Επιλέξτε την επιθυμητή ετικέτα και κάντε κλικ στο κουμπί Αποθήκευση παρακάτω
Οι ετικέτες μπορούν να προσαρτηθούν μόνο σε προϊόντα, όχι σε παραλλαγές προϊόντων. Οι παραλλαγές προσαρτώνται σε ένα προϊόν και όχι σε μια κατηγορία ή μια λίστα προϊόντων, ενώ οι ετικέτες εφαρμόζονται σε λίστες κατηγοριών και προϊόντων.
Εάν δεν βλέπετε τις επιλογές για την επιλογή ετικετών, βεβαιωθείτε ότι:
- Η ενότητα ετικέτες είναι ενεργή
- Οι ετικέτες προστέθηκαν με τη χρήση της ενότητας labels
- Επεξεργάζεστε ένα προϊόν και όχι μια παραλλαγή
Για να αφαιρέσετε την ετικέτα από το προϊόν, επιλέξτε την πρώτη επιλογή: Χωρίς ετικέτα
Με αυτόν τον τρόπο καταργείται η σύνδεση μεταξύ του προϊόντος και της ετικέτας, όχι όμως το προϊόν ή η ίδια η ετικέτα.
Εκπτώσεις ποσότητας (ή εκπτώσεις όγκου)
Wikipedia: Πρόκειται για μειώσεις τιμών που δίνονται για μεγάλες αγορές. Η λογική πίσω από αυτές είναι να επιτευχθούν οικονομίες κλίμακας και να μετακυλιστεί μέρος (ή το σύνολο) αυτών των εξοικονομήσεων στον πελάτη.
Μπορείτε να εισάγετε έως και πέντε τιμές ποσοτικής έκπτωσης ανά προϊόν ή παραλλαγή προϊόντος.
Εισάγετε μόνο αριθμητικές τιμές για τις τιμές. Μην προσθέτετε σύμβολο νομίσματος.
Για να διαγράψετε τις ποσοτικές εκπτώσεις, απλά αφήστε τα πεδία της φόρμας κενά και κάντε κλικ στο κουμπί Αποθήκευση.
Ομάδες πελατών
Μπορείτε να ορίσετε προσαρμοσμένες τιμές για ομάδες πελατών. Δημιουργήστε πρώτα μια ομάδα πελατών και, στη συνέχεια, προσθέστε πελάτες. Ανατρέξτε στο θέμα διαχείριση πελατών για περισσότερες πληροφορίες.
Ένας πελάτης πρέπει να είναι συνδεδεμένος και να προστεθεί σε μια ομάδα πελατών για να λάβει την τιμή της ομάδας πελατών. Ως εκ τούτου, είναι σημαντικό το checkout να έχει οριστεί σε Account ή Hybrid (αυτή είναι η προεπιλογή).
Προαιρετικά μπορείτε να προσθέσετε τον εαυτό σας ως πελάτη και να προσθέσετε τον εαυτό σας σε μια ομάδα πελατών. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να ελέγξετε αν οι τιμές εμφανίζονται όπως επιθυμείτε.
Εισάγετε μόνο αριθμητικές τιμές για τις τιμές. Μην προσθέτετε σύμβολο νομίσματος.
Για να διαγράψετε τις τιμές των ομάδων πελατών, αφήστε απλώς τα πεδία της φόρμας κενά και κάντε κλικ στο κουμπί Αποθήκευση.
Κουπόνια δώρων
Αυτή η λειτουργία περιγράφεται σε ξεχωριστή σελίδα σχετικά με τις Κάρτες δώρων και κουπόνια.
Επόμενη σελίδα: Εισαγωγή προϊόντων και κατηγοριών
- Εισαγωγή
- Διαχείριση προϊόντων
- Διαμόρφωση ηλεκτρονικού καταστήματος
- Ρυθμίσεις λογαριασμού και καταστήματος
- Μέθοδοι πληρωμής και πάροχοι υπηρεσιών πληρωμών
- Τιμολόγια και Όροι & Προϋποθέσεις
- Ρύθμιση των εξόδων αποστολής
- Εκπτώσεις και προσαυξήσεις
- Καταχώρηση και μεταφορά ονομάτων τομέα
- Πολύγλωσσο κατάστημα
- Σύνδεση με εξωτερικές πλατφόρμες
- Εξατομικευμένες διευθύνσεις ιστού
- Διαχείριση πολλαπλών webshops (Multishop)
- Αυτόματα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε πελάτες
- Σχεδιάζοντας μια όμορφη διάταξη
- Διαχείριση παραγγελιών
- Μάρκετινγκ
- Ενότητες
- Δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας και εξαγωγή δεδομένων
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και διαδικτυακό ταχυδρομείο
- Λογαριασμοί διαχειριστή
- Φωτογραφίες υψηλής ποιότητας
- Έλεγχος ταυτότητας δύο παραγόντων
- Ετικέτες
- Meta tags - Επαλήθευση ιστότοπου
- Ζωντανή συνομιλία
- Παρουσίαση διαφανειών
- Ανάλυση επισκεπτών - Google Analytics
- Φίλτρα
- Σημείο πώλησης (POS)
- Πεδία φόρμας
- Ψηφιακά ή εικονικά προϊόντα
- Σύστημα κρατήσεων Symcalia
- Βιβλίο επισκεπτών
- Επικοινωνία με το helpdesk