Λίστες επιθυμιών
Οι λίστες επιθυμιών επιτρέπουν στους πελάτες σας να αποθηκεύουν προϊόντα σε μια λίστα επιθυμιών. Ως έμπορος μπορείτε να στέλνετε ενημερώσεις για τα προϊόντα που επιθυμείτε στους πελάτες σας. Για παράδειγμα, όταν ένα προϊόν γίνεται ξανά διαθέσιμο ή όταν υπάρχει ενημέρωση της τιμής. Οι πελάτες σας μπορούν στη συνέχεια να προσθέσουν τα προϊόντα που επιθυμούν στο καλάθι αγορών τους και να τα αγοράσουν.
Μπορείτε να βρείτε τη διαχείριση της λίστας επιθυμιών στο Μάρκετινγκ > Λίστα επιθυμιών.
Αν η Λίστα επιθυμιών δεν εμφανίζεται στο μενού, ρυθμίστε πρώτα το επίπεδο εμπειρίας χρήστη σε Προχωρημένο, στο Ρυθμίσεις > Περισσότερες επιλογές > Επίπεδο εμπειρίας χρήστη.
Ενεργοποίηση των καταλόγων επιθυμιών στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα
Κάντε κλικ στο κουμπί ενεργοποίηση για να προσθέσετε λίστες επιθυμιών στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Ένα κουμπί Προσθήκη στη λίστα επιθυμιών θα εμφανιστεί σε κάθε προϊόν και ένα νέο στοιχείο πλοήγησης Λίστα επιθυμιών θα εμφανιστεί στο λογαριασμό των πελατών σας.
- Προσθήκη προϊόντος στη λίστα επιθυμιών
- Οι πελάτες σας μπορούν να κάνουν κλικ στο κουμπί Προσθήκη στη λίστα επιθυμιών σε κάθε προϊόν για να προσθέσουν το προϊόν στη λίστα επιθυμιών τους.Οι πελάτες χρειάζονται έναν λογαριασμό για να μπορούν να αποθηκεύουν προϊόντα στη λίστα επιθυμιών τους. Εάν δεν είναι συνδεδεμένοι, θα εμφανιστεί μια οθόνη σύνδεσης και το προϊόν θα προστεθεί αυτόματα στη λίστα επιθυμιών μετά τη σύνδεση.
- Προβολή της λίστας επιθυμιών
- Οι πελάτες σας μπορούν να δουν τη λίστα επιθυμιών τους στη διεύθυνση Ο λογαριασμός μου > Λίστα επιθυμιών. Έχουν τη δυνατότητα να ταξινομούν και να προβάλλουν τη λίστα επιθυμιών όπως επιθυμούν, με τον ίδιο τρόπο που λειτουργούν οι λίστες Λίστες προϊόντων.
- Προσθήκη ενός επιθυμητού προϊόντος στο καλάθι αγορών
- Οι πελάτες σας μπορούν να προσθέσουν ένα προϊόν στο καλάθι αγορών τους κάνοντας κλικ στο προϊόν στη λίστα επιθυμιών τους και κάνοντας κλικ στο Προσθήκη στο καλάθι αγορών.Το προϊόν πρέπει να είναι διαθέσιμο για να εμφανιστεί το κουμπί Προσθήκη στο καλάθι αγορών.
- Αφαίρεση ενός προϊόντος από τη λίστα επιθυμιών
- Οι πελάτες σας μπορούν να αφαιρέσουν ένα προϊόν από τη λίστα επιθυμιών τους κάνοντας κλικ στο προϊόν στη λίστα επιθυμιών τους και κάνοντας κλικ στο κουμπί Αφαίρεση από τη λίστα επιθυμιών.
Διαχείριση της λίστας επιθυμιών
Όταν οι πελάτες έχουν αποθηκεύσει προϊόντα στη λίστα επιθυμιών τους, μπορείτε να βρείτε την επισκόπηση στη διεύθυνση Μάρκετινγκ > Λίστα επιθυμιών. Τα προϊόντα εμφανίζονται με τον κωδικό προϊόντος, το όνομα, την κατάστασή τους και τον αριθμό των πελατών που έχουν προσθέσει αυτό το προϊόν στη λίστα επιθυμιών τους.
- Προβολή ενός προϊόντος που επιθυμείτε
- Κάντε κλικ στο επιθυμητό προϊόν για να ανοίξετε τις λεπτομέρειες. Με το κουμπί Επεξεργασία μπορείτε να ενημερώσετε το προϊόν. Με το κουμπί Προβολή, μπορείτε να προβάλετε το προϊόν στον ιστότοπό σας. Και τα δύο ανοίγουν σε ένα νέο παράθυρο.
- Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στους πελάτες σχετικά με ένα προϊόν που επιθυμείτε
- Στις λεπτομέρειες του επιθυμητού προϊόντος, θα βρείτε μια φόρμα που σας επιτρέπει να στείλετε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε όλους τους πελάτες που έχουν αυτό το προϊόν στη λίστα επιθυμιών τους. Χρησιμοποιήστε το για την ανακοίνωση της τιμής και την ενημέρωση της κατάστασης του προϊόντος.
Εάν πελάτες με πολλές γλώσσες έχουν αυτό το προϊόν στη λίστα επιθυμιών τους, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις καρτέλες πάνω από τη φόρμα για να αλλάξετε τη γλώσσα και να στείλετε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για κάθε γλώσσα ξεχωριστά.
Μην στέλνετε πάρα πολλά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στους πελάτες σας. Θα το βρουν ενοχλητικό και τελικά θα μπλοκάρουν τα email σας.
Αυτόματα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
Χρησιμοποιήστε τη λειτουργία αυτόματα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε πελάτες για να αλλάξετε το πρότυπο του μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Οι λέξεις-κλειδιά που ξεκινούν με [PRODUCT_] θα αντικατασταθούν με δεδομένα προϊόντος με τη μορφή της επιθυμητής λεπτομέρειας προϊόντος. Οι λέξεις-κλειδιά που ξεκινούν με [CUSTOMER_] θα αντικατασταθούν με δεδομένα πελάτη στα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που λαμβάνουν οι πελάτες σας. Αυτό συμβαίνει επειδή κάθε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου εξατομικεύεται ανά πελάτη.
Επόμενη σελίδα: Ενότητες
- Εισαγωγή
- Διαχείριση προϊόντων
- Διαμόρφωση ηλεκτρονικού καταστήματος
- Ρυθμίσεις λογαριασμού και καταστήματος
- Μέθοδοι πληρωμής και πάροχοι υπηρεσιών πληρωμών
- Τιμολόγια και Όροι & Προϋποθέσεις
- Ρύθμιση των εξόδων αποστολής
- Εκπτώσεις και προσαυξήσεις
- Καταχώρηση και μεταφορά ονομάτων τομέα
- Πολύγλωσσο κατάστημα
- Σύνδεση με εξωτερικές πλατφόρμες
- Εξατομικευμένες διευθύνσεις ιστού
- Διαχείριση πολλαπλών webshops (Multishop)
- Αυτόματα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε πελάτες
- Σχεδιάζοντας μια όμορφη διάταξη
- Διαχείριση παραγγελιών
- Μάρκετινγκ
- Ενότητες
- Δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας και εξαγωγή δεδομένων
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και διαδικτυακό ταχυδρομείο
- Λογαριασμοί διαχειριστή
- Φωτογραφίες υψηλής ποιότητας
- Έλεγχος ταυτότητας δύο παραγόντων
- Ετικέτες
- Meta tags - Επαλήθευση ιστότοπου
- Ζωντανή συνομιλία
- Παρουσίαση διαφανειών
- Ανάλυση επισκεπτών - Google Analytics
- Φίλτρα
- Σημείο πώλησης (POS)
- Πεδία φόρμας
- Ψηφιακά ή εικονικά προϊόντα
- Σύστημα κρατήσεων Symcalia
- Βιβλίο επισκεπτών
- Επικοινωνία με το helpdesk