Παραλλαγές προϊόντων, εξατομίκευση και χρώματα
Φανταστείτε ότι έχετε ένα προϊόν με πολλαπλές παραλλαγές στο χρώμα, τον τύπο ή το μέγεθος. Αντί να προσθέσετε ξεχωριστά προϊόντα, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε παραλλαγές, εξατομίκευση προϊόντος και χρώματα για κάθε προϊόν.
Πλοηγηθείτε στην ενότητα Διαχείριση > Προϊόντα, προσθέστε ένα νέο προϊόν ή επιλέξτε ένα προϊόν προς επεξεργασία και κάντε κλικ στην καρτέλα Προηγμένα.
- Μεταβολές (σε ορισμένες εφαρμογές ονομάζονται Ιδιότητες ή Διαστάσεις)
- Οι παραλλαγές έχουν το δικό τους κωδικό άρθρου. Πρόκειται ουσιαστικά για μεμονωμένα προϊόντα που μπορούν να διαφέρουν ως προς την τιμή, το βάρος και το απόθεμα.
Συνδέονται ωστόσο με ένα προϊόν και δεν εμφανίζονται ποτέ σε κατηγορίες ή λίστες προϊόντων.
Για παράδειγμα: ένα t-shirt μεσαίου μεγέθους διαφέρει από ένα t-shirt μεγάλου μεγέθους και έχει ξεχωριστό απόθεμα. - Προσωποποίηση προϊόντος (ονομαζόταν Παράμετροι πριν)
- Με την εξατομίκευση προϊόντων οι πελάτες σας μπορούν να εξατομικεύσουν τα προϊόντα σας σύμφωνα με τις επιθυμίες τους.
Ο κωδικός άρθρου, η τιμή και το απόθεμα του προϊόντος παραμένουν τα ίδια ανεξάρτητα από την εξατομίκευση.
Για παράδειγμα: ένα κείμενο σε ένα μπλουζάκι μπορεί να αποτελεί εξατομίκευση. - Χρώματα
- Τα χρώματα είναι στην πραγματικότητα το ίδιο με την εξατομίκευση προϊόντος, αλλά μπορούν να οριστούν με έναν πολύ φιλικό προς το χρήστη τρόπο. Αυτή η λειτουργία προστέθηκε επειδή η εξατομίκευση προϊόντων μπορεί να είναι περίπλοκη για τους νέους χρήστες.
Για παράδειγμα: ένας πελάτης μπορεί να επιλέξει το χρώμα ενός t-shirt με φιλικό προς το χρήστη τρόπο.
Οι πελάτες σας μπορούν να επιλέξουν τις παραλλαγές, την εξατομίκευση του προϊόντος και τα χρώματα στη σελίδα λεπτομερειών του προϊόντος. Αυτή είναι η σελίδα που εμφανίζεται αφού κάνετε κλικ στο προϊόν στην κατηγορία (λίστα προϊόντων) και πριν από το καλάθι αγορών.
Παραλλαγές
Οι παραλλαγές μπορούν να χρησιμοποιηθούν για προϊόντα που υπάρχουν σε διαφορετικά μεγέθη, σχήματα ή τύπους. Για παράδειγμα, μεγέθη ρούχων:
- Small
- Medium
- Large
- Extra Large
Ή για ένα προϊόν που προσφέρει τη δυνατότητα να συμπεριλάβει μια επιπλέον υπηρεσία:
- Καρέκλα γραφείου: € 149
- Καρέκλα γραφείου + συναρμολόγηση: € 179
Προσθήκη παραλλαγών σε ένα προϊόν
- Κάντε κλικ στο εικονίδιο Παραλλαγές
- Κάντε κλικ στο κουμπί Προσθήκη νέας παραλλαγής
Τώρα θα δείτε μια νέα φόρμα προϊόντος με πορτοκαλί πεδία. Μόνο ο κωδικός άρθρου είναι υποχρεωτικό πεδίο. Όλα τα πεδία που δεν έχουν συμπληρωθεί θα έχουν τις ίδιες τιμές με το κύριο προϊόν.
- Μην ξεχάσετε να κάνετε κλικ στο Αποθήκευση όταν τελειώσετε
Οι παραλλαγές συνδέονται με το κύριο προϊόν. Δεν εμφανίζονται ποτέ στις κατηγορίες, στις λίστες προϊόντων, στα αποτελέσματα αναζήτησης ή στα αποτελέσματα φίλτρων. Χρησιμοποιήστε κατηγορίες και υποκατηγορίες αν θέλετε οι πελάτες σας να βρίσκουν τα προϊόντα σας στις λίστες προϊόντων.
Χρησιμοποιήστε μοναδικούς κωδικούς άρθρων για τις παραλλαγές σας, με τον ίδιο τρόπο που κάνετε και για τα προϊόντα. Με αυτόν τον τρόπο γνωρίζετε ποια παραλλαγή έχει αγοραστεί μετά από μια παραγγελία. Οι παραλλαγές μπορούν επίσης να ενημερωθούν με τη λειτουργία εισαγωγής και το API και χρειάζονται μοναδικούς κωδικούς άρθρου για αυτό.
Το κύριο προϊόν είναι επίσης ένα προϊόν που μπορεί να αγοράσει ο πελάτης. Αν δεν το θέλετε αυτό, μπορείτε να αλλάξετε την κατάσταση προϊόντος του μητρικού προϊόντος σε Ο πελάτης πρέπει πρώτα να επιλέξει μια παραλλαγή Με αυτόν τον τρόπο, δεν υπάρχει κουμπί για την προσθήκη του κύριου προϊόντος στο καλάθι αγορών. Φροντίστε να δώσετε στις παραλλαγές του προϊόντος σας διαφορετική κατάσταση προϊόντος, διαφορετικά θα έχει την ίδια κατάσταση με το κύριο προϊόν.
Εάν η λίστα προϊόντων έχει οριστεί σε λειτουργία εμφάνισης "Λεπτομερής", "Λίστα" ή "Λίστα χωρίς φωτογραφίες", ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να προσθέσει το προϊόν στο καλάθι αγορών απευθείας από τη λίστα προϊόντων, παρακάμπτοντας τη σελίδα με τις λεπτομέρειες του προϊόντος. Εάν ο πελάτης πρέπει πρώτα να επιλέξει μια παραλλαγή, δεν θα εμφανίζεται το κουμπί "Προσθήκη στο καλάθι" στις λίστες προϊόντων.
Επεξεργασία μιας παραλλαγής
- Μέθοδος 1
- Ο γρήγορος τρόπος επεξεργασίας παραλλαγών είναι να ενημερώσετε απλά τον κωδικό του άρθρου, το όνομα (στην τρέχουσα γλώσσα), την τιμή και το απόθεμα στον πίνακα πορτοκαλί χρώματος που εμφανίζεται μετά την προσθήκη παραλλαγών. Κάντε κλικ στο κουμπί Αποθήκευση παρακάτω όταν τελειώσετε.
- Μέθοδος 2
- Κάντε κλικ στο εικονίδιο επεξεργασίας στη δεξιά πλευρά του πίνακα παραλλαγών. Τώρα μπορείτε να επεξεργαστείτε όλα τα πεδία της παραλλαγής. Το χρώμα της φόρμας αλλάζει σε πορτοκαλί για να υποδεικνύει ότι πρόκειται για παραλλαγή και όχι για κύριο προϊόν.
Διαγραφή παραλλαγής
Κάντε κλικ στο εικονίδιο διαγραφής στη δεξιά πλευρά του πίνακα παραλλαγών και επιβεβαιώστε ότι θέλετε να διαγράψετε την παραλλαγή.
Προσοχή: Δεν είναι δυνατή η επαναφορά ή η ανάκληση της διαγραφής μιας διαγραμμένης παραλλαγής. Θα πρέπει να την προσθέσετε ξανά αν την θέλετε πίσω.
Εμφάνιση παραλλαγών σε μορφή λίστας ή σε αναπτυσσόμενο μενού
- Πλοηγηθείτε στο Ρυθμίσεις > Ρυθμίσεις καταστήματος
- Μετακινηθείτε προς τα κάτω στην ενότητα Σελίδα λεπτομερειών προϊόντος
- Μπορείτε να αλλάξετε την επιλογή Διάταξη
Τιμή | Αποτέλεσμα |
---|---|
Παραλλαγές: λίστα | Εμφανίζεται μια σαφής λίστα με τις παραλλαγές. Οι επισκέπτες σας μπορούν να προσθέσουν το προϊόν αμέσως στο καλάθι αγορών τους. |
Παραλλαγές: αναπτυσσόμενο μενού | Οι παραλλαγές του προϊόντος εμφανίζονται με συμπαγή τρόπο σε ένα αναπτυσσόμενο μενού. Οι επισκέπτες σας μπορούν να επιλέξουν την επιθυμητή παραλλαγή σε αυτό το μενού. |
Αλλάξτε το "Επιλέξτε ..." σε "Επιλέξτε το μέγεθός σας"
Αυτό ισχύει μόνο για το αναπτυσσόμενο μενού (βλ. παραπάνω ενότητα).
- Επιλέξτε το προϊόν και επεξεργαστείτε την παραλλαγή
- Αλλάξτε τον τίτλο του αναπτυσσόμενου μενού: αυτός μπορεί να οριστεί για κάθε γλώσσα
Αν θέλετε να προσθέσετε πολλαπλές παραλλαγές, βεβαιωθείτε ότι ο Τίτλος του αναπτυσσόμενου μενού παραμένει πανομοιότυπος. Εάν αυτό δεν συμβαίνει, θα δημιουργήσετε ένα νέο πτυσσόμενο μενού.
Ανάμειξη παραλλαγών με άλλες λειτουργίες
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε παραλλαγές με όλα τα χαρακτηριστικά του προϊόντος και να τις χρησιμοποιήσετε σε συνδυασμό, εκτός από τις ετικέτες προϊόντων. Οι παραλλαγές συνδέονται με ένα προϊόν και όχι με μια κατηγορία ή μια λίστα προϊόντων, ενώ οι ετικέτες εφαρμόζονται σε λίστες κατηγοριών και προϊόντων.
Οι παραλλαγές είναι επίσης συμβατές με τη λειτουργία εισαγωγής, τη μαζική ενημέρωση προϊόντων και με το API, αλλά όχι με τη λειτουργία αντιγραφής προϊόντων.
Υποπαραλλαγές
Οι παραλλαγές μπορούν να έχουν υποπαραλλαγές Μπορεί επίσης να έχουν και άλλα χαρακτηριστικά του προϊόντος. Όταν τα πεδία είναι κενά, θα λαμβάνουν την τιμή του μητρικού προϊόντος ή του προϊόντος που βρίσκεται πιο πάνω.
Για παράδειγμα, μπορείτε να αφήσετε τον πελάτη σας να επιλέξει μεταξύ Βαμβάκι ή Πολυεστέρα και στη συνέχεια να επιλέξει μεταξύ μεγεθών.
Δεν συνιστούμε τη χρήση υποπαραλλαγών, διότι αυτό μπορεί να προκαλέσει γρήγορα σύγχυση στους πελάτες σας. Οι κατηγορίες και οι υποκατηγορίες είναι πολύ πιο εύχρηστες. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε έναν συνδυασμό (υπο)κατηγοριών, παραλλαγών και εξατομίκευσης προϊόντων. Σκεφτείτε από τη σκοπιά του πελάτη σας ποιος είναι ο ευκολότερος τρόπος να βρει ένα προϊόν. Αν το κάνετε πολύ δύσκολο γι' αυτούς, δεν θα αγοράσουν και πιθανότατα δεν θα μπουν στον κόπο να επικοινωνήσουν μαζί σας.
Προσωποποίηση προϊόντων
Η εξατομίκευση προϊόντος μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την εξατομίκευση ενός προϊόντος. Αυτό μπορεί να είναι ένα κείμενο σε μια τούρτα, ένα παπούτσι, οι διαστάσεις των φακών επαφής ή μια επιλογή για τη συσκευασία δώρου. Οι παράμετροι είναι προσαρμοσμένα χαρακτηριστικά του προϊόντος σας που επιλέγονται από τον πελάτη σας.
Η εξατομίκευση προϊόντος δεν επηρεάζει την τιμή ενός προϊόντος. Αν θέλετε ξεχωριστή τιμή για κάθε εξατομίκευση, χρησιμοποιήστε αντί αυτού τις παραλλαγές.
Προσθήκη επιλογών εξατομίκευσης σε ένα προϊόν
- Κάντε κλικ στο εικονίδιο Προσωποποίηση προϊόντος
- Κάντε κλικ στο κουμπί προσθήκη
Εμφανίζεται ένα αναδυόμενο παράθυρο με μια φόρμα που σας επιτρέπει να προσθέσετε μια επιλογή εξατομίκευσης προϊόντος.
- Γλώσσα
- Επιλέξτε τη γλώσσα στην οποία θα είναι το κείμενο για την εξατομίκευση του προϊόντος. Θα πρέπει να επαναλάβετε αυτό για κάθε γλώσσα του ηλεκτρονικού σας καταστήματος. Η εξατομίκευση προϊόντος μπορεί να είναι διαφορετική ανά γλώσσα, αλλά συνιστάται να παραμείνει συνεπής σε κάθε γλώσσα.
- Αντικείμενο
- Textbox - επιτρέπει στους πελάτες σας να εισάγουν ένα κείμενο.
Checkbox - επιτρέπει στους πελάτες σας να τσεκάρουν μια επιλογή. Μπορούν να επιλεγούν πολλαπλές επιλογές.
Πλήκτρο ραδιοφώνου - επιτρέπει στους πελάτες σας να επιλέξουν μια επιλογή. Μπορεί να επιλεγεί μόνο μία επιλογή.
Αναδυόμενο μενού - ουσιαστικά το ίδιο με ένα κουμπί επιλογής, αλλά το αναδυόμενο μενού καταναλώνει λιγότερο χώρο.
Περιγραφή - ένα πεδίο περιγραφής. Αυτό δεν επιτρέπει στον πελάτη να εισάγει τίποτα. Χρησιμοποιείται αποκλειστικά για την παροχή πληροφοριών. - Όνομα
- Ένα προαιρετικό όνομα (ή κείμενο) που πρέπει να εμφανίζεται πριν από το πεδίο. Επιλέξτε ένα κατάλληλο όνομα ώστε ο πελάτης σας να καταλαβαίνει για τι προορίζεται το πεδίο.
- Επιλογές
- Για τα πλαίσια ελέγχου, τα κουμπιά επιλογής και τα αναπτυσσόμενα μενού, αυτό το πεδίο εμφανίζεται και σας επιτρέπει να προσθέσετε επιλογές στο αντικείμενο.
Χρησιμοποιήστε το εικονίδιοPlus για να προσθέσετε περισσότερες επιλογές. - Προεπιλεγμένη τιμή
- Ένα προαιρετικό κείμενο που είναι προσυμπληρωμένο στο πεδίο. Για πλαίσια ελέγχου, κουμπιά επιλογής και αναπτυσσόμενα μενού, αυτό μπορεί να είναι η προεπιλεγμένη επιλεγμένη επιλογή.
- Απαιτούμενο
- Επιλέξτε αυτό το πλαίσιο εάν ο πελάτης πρέπει να εισάγει μια τιμή ή να επιλέξει μια επιλογή.Να είστε προσεκτικοί με αυτή την επιλογή. Το να καταστήσετε τα πεδία υποχρεωτικά καθιστά πιο δύσκολη την αγορά του προϊόντος. Ενδέχεται να χάσετε ορισμένους πελάτες, εάν θεωρούν πολύ δύσκολο να συμπληρώσουν το πεδίο.
Οι παράμετροι του προϊόντος εμφανίζονται στη σελίδα λεπτομερειών του προϊόντος. Ο πελάτης μπορεί να τις εισάγει ή να τις επιλέξει πριν προσθέσει το προϊόν στο καλάθι αγορών.
- Υπάρχει επίσης μια ενότητα πεδία checkout η οποία μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την εμφάνιση πεδίων φόρμας κατά τη διάρκεια του checkout.
Εάν η λίστα προϊόντων έχει οριστεί σε λειτουργία εμφάνισης "Λεπτομερής", "Λίστα" ή "Λίστα χωρίς φωτογραφίες", ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να προσθέσει το προϊόν στο καλάθι αγορών απευθείας από τη λίστα προϊόντων, παρακάμπτοντας τη σελίδα λεπτομερειών του προϊόντος. Εάν ο πελάτης πρέπει πρώτα να εισάγει την εξατομίκευση του προϊόντος, δεν θα εμφανίζεται το κουμπί "Προσθήκη στο καλάθι" στις λίστες προϊόντων.
Επεξεργασία επιλογών εξατομίκευσης προϊόντος
Κάντε κλικ στο εικονίδιο επεξεργασίας στη δεξιά πλευρά του πίνακα εξατομίκευσης προϊόντος.
Με το κουμπί Εξάσκηση είναι δυνατή η αντιγραφή μιας προηγούμενης εξατομίκευσης. Χρησιμοποιήστε έναν υπάρχοντα κανόνα εξατομίκευσης ως παράδειγμα και χρησιμοποιήστε την ίδια μορφή για την προσθήκη νέων εξατομικεύσεων. Χρησιμοποιώντας αυτή τη λειτουργία εμπειρογνώμονα, μπορείτε επίσης να αντιγράψετε εξατομικεύσεις σε άλλα προϊόντα χωρίς να χρειάζεται να χρησιμοποιείτε τη φόρμα κάθε φορά.
Διαγραφή επιλογών εξατομίκευσης προϊόντων
Κάντε κλικ στο εικονίδιο διαγραφής στη δεξιά πλευρά του πίνακα εξατομίκευσης προϊόντων και επιβεβαιώστε ότι θέλετε να διαγράψετε την επιλογή.
Προσοχή: Δεν είναι δυνατή η επαναφορά ή η ανάκληση μιας διαγραμμένης επιλογής εξατομίκευσης προϊόντος. Θα πρέπει να την προσθέσετε ξανά αν την θέλετε πίσω.
Χρώματα
- Κάντε κλικ στο εικονίδιο Χρώματα
- Επιλέξτε τα χρώματα από τα οποία θέλετε να μπορεί να επιλέξει ο πελάτης
- Κάντε κλικ στο Αποθήκευση
Επειδή υπάρχει μεγάλος αριθμός διαθέσιμων χρωμάτων, το παράθυρο διαθέτει γραμμές κύλισης. Μην ξεχνάτε να κάνετε κύλιση προς τα κάτω.
Τα διαθέσιμα χρώματα είναι τα 256 Web Safe Colors. Αν τα προκαθορισμένα χρώματα είναι πολύ περιορισμένα ή αν θέλετε να ορίσετε διαφορετική τιμή ανά χρώμα, μπορείτε ακόμα να χρησιμοποιήσετε παραλλαγές ή εξατομίκευση προϊόντος για να αφήσετε τους πελάτες σας να επιλέξουν ένα χρώμα.
Επόμενη σελίδα: Εκπτώσεις ποσότητας και τιμές ομάδων πελατών
- Εισαγωγή
- Διαχείριση προϊόντων
- Διαμόρφωση ηλεκτρονικού καταστήματος
- Ρυθμίσεις λογαριασμού και καταστήματος
- Μέθοδοι πληρωμής και πάροχοι υπηρεσιών πληρωμών
- Τιμολόγια και Όροι & Προϋποθέσεις
- Ρύθμιση των εξόδων αποστολής
- Εκπτώσεις και προσαυξήσεις
- Καταχώρηση και μεταφορά ονομάτων τομέα
- Πολύγλωσσο κατάστημα
- Σύνδεση με εξωτερικές πλατφόρμες
- Εξατομικευμένες διευθύνσεις ιστού
- Διαχείριση πολλαπλών webshops (Multishop)
- Αυτόματα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε πελάτες
- Σχεδιάζοντας μια όμορφη διάταξη
- Διαχείριση παραγγελιών
- Μάρκετινγκ
- Ενότητες
- Δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας και εξαγωγή δεδομένων
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και διαδικτυακό ταχυδρομείο
- Λογαριασμοί διαχειριστή
- Φωτογραφίες υψηλής ποιότητας
- Έλεγχος ταυτότητας δύο παραγόντων
- Ετικέτες
- Meta tags - Επαλήθευση ιστότοπου
- Ζωντανή συνομιλία
- Παρουσίαση διαφανειών
- Ανάλυση επισκεπτών - Google Analytics
- Φίλτρα
- Σημείο πώλησης (POS)
- Πεδία φόρμας
- Ψηφιακά ή εικονικά προϊόντα
- Σύστημα κρατήσεων Symcalia
- Βιβλίο επισκεπτών
- Επικοινωνία με το helpdesk