Δεν έρχονται e-mails ή ενημερωτικά δελτία

Τα πιο συνηθισμένα προβλήματα:

  • Το e-mail, παρότι σωστό, καταχωρείται σto φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας ή διαγράφεται αυτόματα, από ένα φίλτρο spam που δεν έχει ρυθμιστεί σωστά
  • Το γραμματοκιβώτιο είναι πλήρες
  • Υπάρχει πρόβλημα με τον πάροχο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του παραλήπτη

Μια επισκόπηση των απεσταλμένων e-mails μπορεί να βρεθεί στο Ρυθμίσεις > Ενότητες > Αρχεία καταγραφής.

Απεστάλει σημαίνει ότι το e-mail στάλθηκε επιτυχώς από τους mailservers μας. Δεν υπάρχει όμως καμία εγγύηση ότι το e-mail έφτασε σίγουρα στον προορισμό του: αυτό εξαρτάται από το φορέα παροχής e-mail του παραλήπτη.

Στις Ρυθμίσεις > Ρυθμίσεις λογαριασμού μπορείτε να καθορίσετε την ηλεκτρονική σας διεύθυνση.

Συχνές ερωτήσεις



Συχνές ερωτήσεις Επαφή

Όροι και προϋποθέσεις πώλησης Προστασία απόρρητου 2009 ‑ 2024 EasyWebshop