Μπορεί το κατάστημά μου να ενσωματωθεί σε έναν υπάρχοντα ιστότοπο;
Τεχνικά, είναι εφικτό μέσω ενός iframe, αλλά δεν είναι πραγματικά μια καλή λύση:
- Ο ιστότοπος δεν θα ευρετηριαστεί (σωστά) στις μηχανές αναζήτησης
- Ο ιστότοπος δεν θα εμφανίζεται σωστά για χρήστες κινητών τηλεφώνων
Λύση 1: δύο ιστότοποι
Για παράδειγμα, έχετε έναν ιστότοπο www.abcflowers.com.
Το ηλεκτρονικό σας κατάστημα θα είναι: www.abcflowershop.com.
Στον τρέχοντα ιστότοπό σας, προσθέστε ένα νέο στοιχείο μενού Κατάστημα. Στον νέο ιστότοπο (το ηλεκτρονικό σας κατάστημα στο EasyWebshop) μπορείτε να ορίσετε το λογότυπο και τα χρώματά σας παρόμοια με τον τρέχοντα ιστότοπο. Με αυτόν τον τρόπο οι επισκέπτες σας μπορούν να δουν ότι και οι δύο ιστότοποι είναι από την ίδια εταιρεία.
- Πλεονέκτημα: αυτό μπορεί να γίνει γρήγορα, δεν χρειάζονται μεγάλες αλλαγές
- Μειονέκτημα: μπορεί να προκαλέσει σύγχυση στους επισκέπτες επειδή υπάρχουν δύο ιστότοποι
- Μειονέκτημα: πρέπει να συντηρείτε και να πληρώνετε για δύο ιστότοπους
Λύση 2: το ηλεκτρονικό κατάστημα γίνεται ο κύριος ιστότοπος
Μπορείτε επίσης να μεταφέρετε τα πάντα στο EasyWebshop. Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα είναι στην πραγματικότητα ένας ιστότοπος, με ιστοσελίδες, κείμενα, φωτογραφίες κ.λπ.
- Πλεονέκτημα: αποτελεσματικό και οικονομικό γιατί πρέπει να συντηρείται μόνο ένας ιστότοπος
- Πλεονέκτημα: καμία σύγχυση για τους πελάτες σας, όλα βρίσκονται σε έναν ιστότοπο
- Μειονέκτημα: πρέπει να μεταφερθούν όλα τα κείμενα και οι φωτογραφίες
- Εισαγωγή
- Διαχείριση προϊόντων
- Διαμόρφωση ηλεκτρονικού καταστήματος
- Ρυθμίσεις λογαριασμού και καταστήματος
- Μέθοδοι πληρωμής και πάροχοι υπηρεσιών πληρωμών
- Τιμολόγια και Όροι & Προϋποθέσεις
- Ρύθμιση των εξόδων αποστολής
- Εκπτώσεις και προσαυξήσεις
- Καταχώρηση και μεταφορά ονομάτων τομέα
- Πολύγλωσσο κατάστημα
- Σύνδεση με εξωτερικές πλατφόρμες
- Εξατομικευμένες διευθύνσεις ιστού
- Διαχείριση πολλαπλών webshops (Multishop)
- Αυτόματα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε πελάτες
- Σχεδιάζοντας μια όμορφη διάταξη
- Διαχείριση παραγγελιών
- Μάρκετινγκ
- Ενότητες
- Δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας και εξαγωγή δεδομένων
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και διαδικτυακό ταχυδρομείο
- Λογαριασμοί διαχειριστή
- Φωτογραφίες υψηλής ποιότητας
- Έλεγχος ταυτότητας δύο παραγόντων
- Ετικέτες
- Meta tags - Επαλήθευση ιστότοπου
- Ζωντανή συνομιλία
- Παρουσίαση διαφανειών
- Ανάλυση επισκεπτών - Google Analytics
- Φίλτρα
- Σημείο πώλησης (POS)
- Πεδία φόρμας
- Ψηφιακά ή εικονικά προϊόντα
- Σύστημα κρατήσεων Symcalia
- Βιβλίο επισκεπτών
- Επικοινωνία με το helpdesk