Πώς μπορώ να αναβαθμίσω ή να υποβαθμίσω σε μια άλλη έκδοση;
Μπορείτε να αλλάξετε την έκδοση του καταστήματος σας, στη σελίδα αναβάθμισης.
Μια αναβάθμιση ή υποβάθμιση γίνεται για 1, 3 ή 12 μήνες. Μετά την περίοδο αυτή, θα λάβετε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με πρόταση για παράταση. Αν δεν αντιδράσετε, τότε ο λογαριασμός σας θα μεταβληθεί αυτόματα σε δωρεάν έκδοση. Είναι επίσης δυνατό να υποβαθμίσετε το λογισμικό σε μια κατώτερη έκδοση.
Κατά την μετάβαση απο μία έκδοση σε άλλη, οι ρυθμίσεις σας και τα προϊόντα σας δε χάνονται. Έτσι, μπορείτε να "γεμίσετε" το μαγαζί σας στη δωρεάν έκδοση και στη συνέχεια να αναβαθμήσετε σε μια πληρωμένη έκδοση.
Ας υποθέσουμε ότι παραγγείλατε την Επαγγελματική έκδοση για 12 μήνες, αλλά μετά από δύο μήνες αποφασίζετε να αναβαθμήσετε σε Επιχειρησιακή. Οι 10 μήνες που δεν έχουν χρησιμοποιηθεί αφαιρούνται απο την τιμή της νέας παραγγελίας σας.
- Εισαγωγή
- Διαχείριση προϊόντων
- Διαμόρφωση ηλεκτρονικού καταστήματος
- Ρυθμίσεις λογαριασμού και καταστήματος
- Μέθοδοι πληρωμής και πάροχοι υπηρεσιών πληρωμών
- Τιμολόγια και Όροι & Προϋποθέσεις
- Ρύθμιση των εξόδων αποστολής
- Εκπτώσεις και προσαυξήσεις
- Καταχώρηση και μεταφορά ονομάτων τομέα
- Πολύγλωσσο κατάστημα
- Σύνδεση με εξωτερικές πλατφόρμες
- Εξατομικευμένες διευθύνσεις ιστού
- Διαχείριση πολλαπλών webshops (Multishop)
- Αυτόματα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε πελάτες
- Σχεδιάζοντας μια όμορφη διάταξη
- Διαχείριση παραγγελιών
- Μάρκετινγκ
- Ενότητες
- Δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας και εξαγωγή δεδομένων
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και διαδικτυακό ταχυδρομείο
- Λογαριασμοί διαχειριστή
- Φωτογραφίες υψηλής ποιότητας
- Έλεγχος ταυτότητας δύο παραγόντων
- Ετικέτες
- Meta tags - Επαλήθευση ιστότοπου
- Ζωντανή συνομιλία
- Παρουσίαση διαφανειών
- Ανάλυση επισκεπτών - Google Analytics
- Φίλτρα
- Σημείο πώλησης (POS)
- Πεδία φόρμας
- Ψηφιακά ή εικονικά προϊόντα
- Σύστημα κρατήσεων Symcalia
- Βιβλίο επισκεπτών
- Επικοινωνία με το helpdesk