Πώς μπορώ να ξεκινήσω ένα ηλεκτρονικό κατάστημα;
Συνιστάται να ξεκινήσετε με το έγγραφο τεκμηρίωσης
Μπορείτε επίσης να δοκιμάσετε αμέσως τη δωρεάν έκδοση Θα δείτε ότι είναι πολύ εύκολο να δημιουργήσετε έναν ιστότοπο με ηλεκτρονικό κατάστημα. Η διάταξη μπορεί επίσης να ρυθμιστεί με φιλικό προς το χρήστη τρόπο. Εάν είστε ικανοποιημένοι με το ηλεκτρονικό σας κατάστημα, μπορείτε να επιλέξετε μία από τις επί πληρωμή εκδόσεις μας.
Χρονική επένδυση:
Πολλοί από τους πελάτες μας είναι επιχειρηματίες με πολυάσχολο πρόγραμμα. Το λογισμικό έχει αναπτυχθεί με τέτοιο τρόπο ώστε τα πιο προφανή στοιχεία να μπορούν να μάθουν γρήγορα. Όπως και να έχει, θα χρειαστεί να επενδύσετε χρόνο, ανεξάρτητα από το αν θα κατασκευάσετε το ηλεκτρονικό κατάστημα μόνοι σας ή θα απευθυνθείτε σε έναν προγραμματιστή. Η επένδυση χρόνου εξαρτάται κυρίως από την πολυπλοκότητα και τον αριθμό των προϊόντων.
Σας συμβουλεύουμε να αφιερώσετε μερικές ώρες την ημέρα κατά τη διάρκεια πολλών ημερών. Μετά από αυτό, θα είστε σε θέση να προσθέτετε και να τροποποιείτε γρήγορα προϊόντα, να ανεβάζετε φωτογραφίες και να επεξεργάζεστε μόνοι σας τα κείμενα. Αυτό σας εξοικονομεί χρόνο και κοστίζει λιγότερο από το να στέλνετε τα πάντα με email σε έναν προγραμματιστή.
- Εισαγωγή
- Διαχείριση προϊόντων
- Διαμόρφωση ηλεκτρονικού καταστήματος
- Ρυθμίσεις λογαριασμού και καταστήματος
- Μέθοδοι πληρωμής και πάροχοι υπηρεσιών πληρωμών
- Τιμολόγια και Όροι & Προϋποθέσεις
- Ρύθμιση των εξόδων αποστολής
- Εκπτώσεις και προσαυξήσεις
- Καταχώρηση και μεταφορά ονομάτων τομέα
- Πολύγλωσσο κατάστημα
- Σύνδεση με εξωτερικές πλατφόρμες
- Εξατομικευμένες διευθύνσεις ιστού
- Διαχείριση πολλαπλών webshops (Multishop)
- Αυτόματα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε πελάτες
- Σχεδιάζοντας μια όμορφη διάταξη
- Διαχείριση παραγγελιών
- Μάρκετινγκ
- Ενότητες
- Δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας και εξαγωγή δεδομένων
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και διαδικτυακό ταχυδρομείο
- Λογαριασμοί διαχειριστή
- Φωτογραφίες υψηλής ποιότητας
- Έλεγχος ταυτότητας δύο παραγόντων
- Ετικέτες
- Meta tags - Επαλήθευση ιστότοπου
- Ζωντανή συνομιλία
- Παρουσίαση διαφανειών
- Ανάλυση επισκεπτών - Google Analytics
- Φίλτρα
- Σημείο πώλησης (POS)
- Πεδία φόρμας
- Ψηφιακά ή εικονικά προϊόντα
- Σύστημα κρατήσεων Symcalia
- Βιβλίο επισκεπτών
- Επικοινωνία με το helpdesk